• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verborgen Werkbladen weer terug halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik werk sinds kort met excel 2007. Nu wil ik de verborgen werkbladen weer zien maar hoe doe ik dat (2003 extra enz)

Gaat dit niet met rechts klikken op een bladtab, en dan kiezen voor:zichtbaarmaken.

Nee, dacht ik ook maar dat lijkt niet te lukken

hier het betreffende filetje

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik eens linksboven op het windows icoon, en klik daarna rechtsonder op: Opties voor Excel, en kijk naar: Aantal op te nemen bladen.

Hier heb je hem terug, in 2003 geopend daarna met Exctre opties Bladtabs zichtbaar gemaakt, en opgeslagen. Hierna geopend met 2007 en opnieuw opgeslagen.
Ik zou wel zo rap mogelijk het bestand van het forum halen, er staan nogal wat prive gegevens in.

Laatst bewerkt:
Dank je, maar ja dit is wel een noodoplossing, straks is Office 2003 ten grave gedragen en hoe doen we het dan? Ik kan het in het boek ook niet vinden.

Het bestand is te groot, ook in rar.
Als je het bestand hebt geopend in 2007, sla je het direct weer op: Opslaan als > Werkmap met ingeschakelde macro's. Het krijgt dan een .xlm extensie

Ad, eindelijk gelukt.
Naar: "Beeld" en dan "Nieuw venster" en nu staan de verborgen bladen weer onderin!

Hier de bevijligde file

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat moet ik hiermee?
Denk ook aan de persoonlijke gegevens die in het bestand staan, spammers zijn hier naar op zoek.

Bijlage verwijderd ivm persoonlijke gegevens. Geef een voorbeeld zonder deze gegevens of met fictieve gegevens.

ook de rar in post vier is weg....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan