Verbuik Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Zie tabel in bijlage, ik heb in 3 dagen tijd al meer dan 10 GB verbruik, ik heb enkel 2 films online bekeken via streaming .

Wat is er aan de hand, want ik moet iedere maand meer en meer bij betalen.

Bijlagen

• internet_verbruik.jpg
    internet_verbruik.jpg
    30 KB · Weergaven: 57
Kijk even of er niet gebruik wordt gemaakt van internet vlak nadat je je computer hebt opgestart.

Daarnaast is een scan met Spybot S&D denk ik ook wel nuttig.

Ik zie ook dat hij in de sectie "Draadloos netwerk" staat, toevallig een buurman die gebruik maakt van je verbinding? Oftewel, hoe zit het met de beveiliging van je netwerk.

Heb je eigenlijk wel een beveiliging?
Zoniet is het super de luxe niet slim want iedereen kan op jou kosten internetten en downloaden?
Heb je een wachtword zal ik die snel veranderen

tegenwoordig heb je veel data wisseling met van alles en nog wat. is het misschien niet een idee om een abbonement te nemen waarbij je geen data limit hebt. veel asl en kabel abbo's bieden dat wel hoor.

In België zijn geen abonnementen zonder datalimiet (tenminste dat is wat ik telkens lees)

tegenwoordig heb je veel data wisseling met van alles en nog wat. is het misschien niet een idee om een abbonement te nemen waarbij je geen data limit hebt. veel asl en kabel abbo's bieden dat wel hoor.

In belgië kan dat niet.

Ik zie dat de TS bij telenet is, in telenet heb je 3 opties:
gewoon internet: dl: 1 GB, 1 Mbps
expressnet: dl: 12 GB, 10 Mbps
Turbonet: dl: 35 GB, 20 Mbps

Even contact opnemen met telenet, op bepaalde momenten kunnen die je verbinding in het oog houden en kan de oorzaak van het probleem zo veel sneller achterhaalt worden.

is er geen provider met een free download.

is er geen provider met een free download.

In principe is het free download tot je downloadlimiet opgebruikt is, dan koop je nieuwe 'pakketjes' aan. Je kan dit echter ook uitzetten, maar dan is je internet supertraag. Misschien overwegen?

opgelost

Zaak opgelost komt van p to p programs waardoor andere gebruikers via het onbeveiligd netwerk muziek downloaden ....

Tja, je had ook niet vermeld dat je P2P gebruikte :rolleyes:

Mooi dat je de oorzaak hebt gevonden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan