Verdiepingsstof voor het maken websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmie63

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Hallo, ik ben sinds kort bezig met het zelf maken van een website. Nu wil ik graag meer kennis opdoen om niet iedere keer iedereen lastig te hoeven vallen met vragen. Wat kan ik dan het beste doen? Cursus/boek over dreamweaver of HTML en hoe zit het dan met al die andere talen PhP, C+ etc. En wat is aan te raden betreffende de ondersteunende software zoals Flash?
Als we het over boeken hebben wat is dan aan te raden en beter nog zeker af te raden?

Ik wacht jullie reply met belangstelling af!

waar ik zelf veel plezier van heb gehad, is flmpjes van youtube.
zelf heb ik een website gemaakt met Kompozer.
heb instructie video opgezocht, en via die mijn site gebouwd.

succes met het bouwen van je site, Perry

Flash is te oud, raad ik af, veel computers ondersteunen het niet (meer)
Ik raad als nieuwe taal php aan, dat is redelijk makkelijk te leren en, aan je bericht te zien ken je wel iets over html, je kan html erin gebruiken.
Boeken raad ik af op mijn eigen mening, al weet ik zelf niet waarom :)
Verder raad ik je aan om relatief kleinen projecties steeds te maken, daar leer je het beste van doordat je van alles wat leert.
Ik zorg er dan weer voor dat alles opgeslagen wordt op een website, ook een tip.
Gewoon op internet naar grotere projecten zoeken en dan uitpluizen werkt ook!
Verder nog: vragen stellen mag altijd, antwoord krijgen is wel een tweede ;)

Succes!

Met het gratis te downloaden "Groene Boek" ("CSS and HTML Web Design", ruim 500 geïllustreerde pagina's pdf) kan je even vooruit met HTML en CSS. :)

Dank voor jullie antwoord! Ik ga in ieder geval het groene boek downloaden. En inderdaad het 'afkijken' van anderen heb ik tot nu toe ook gedaan.

Is dit groene boek nog ergens te downloaden? Ik heb alle links hier gevolgd maar web-garden.be is er niet meer en de link groene boekje van css hunter verwijst ook naar een blanco pagina.

Ik zoek een nederlandstalige site.

Is dit een aanrader??? http://www.joomlacursus.be/basiscursus-html.html

Laatst bewerkt:
Kun je het sturen via we transfer? Anders moet ik aanmelden via facebook en toegang geven tot allerlei persoonlijke info wat ik ook wat overbodig vind.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan