Verdonkert beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspervm

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Hallo,

ik start net mijn computer op, en na 3 seconden nadat ik een site heb geopend word het beeld opeens donker, ik dacht misschien kleine bug, dus start opnieuw op maar bij het opstarten zie ik geen BIOS info of 't plaatje van de BIOS (wat ik normaal altyd zie.) ik zit nu even op de laptop van m'n ouders maar weet iemand hoe ik dit kan fixen?

BTW ik kan een klein beetje zien wat er op het beeldscherm staat van 't beeldscherm is de brightness al op z'n hoogst heb alles van beeldscherm op standaart gezet (instellingen.) heb een nvidia 9600GT en beeldscherm kijk ik zo wel als iemand die nodig hebt.

Laatst bewerkt:
stekkers er wel goed in??
kan ook de vga kaart zijn
breuk in kabel
probeer die monitor eens op andere pc

stekkers er wel goed in??
kan ook de vga kaart zijn
breuk in kabel
probeer die monitor eens op andere pc

Ik heb hem nu succesvol aangesloten op deze laptop het beeld is nog steeds erg donker als ik het internet schermpje daarheen sleep, zie ik hem heel donker verschijnen, dus ik denk dat de oplossing een nieuw beeldscherm kopen is? of hem ergens laten maken (maar het is tog een best oud ding dus denk gewoon een nieuwe) bedankt voor je hulp =)

laten repareren kost erg veel geeld en de schermen zijn op het ogenblik niet echt duur meer

laten repareren kost erg veel geeld en de schermen zijn op het ogenblik niet echt duur meer

ja heb al een nieuwe gevonden even wachten tot m'n ouders thuis zijn zodat die mij even daarheen kunnen rijden ;D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan