• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verdubbelen koppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjbroeren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2013
Hé allemaal!

Ik heb een heel domme vraag... In bijgevoegd Excel-bestand heb ik een blad met een aantal koppen, en nu is het de bedoeling dat op een ander blad deze koppen opnieuw zichtbaar zijn, maar dan dubbel zeg maar... Dus dan in de eerste twee koppen huisvesting, dan twee koppen marketing, et cetera. Daarnaast zou het ook heel fijn zijn dat het een formule is die je door kunt trekken, zodat een wijziging op het hoofdblad meteen in het nieuwe blad meeverandert... Kan iemand mij helpen? =)

Bekijk bijlage kostenplaatsenmethode.xlsx

Ik begrijp het doel niet. maar zoiets: =Sheet1!A$1

Het doel is om op het voorste blad de verschillende afdelingen neer te zetten, en vervolgens worden de kosten van een bedrijf verdeeld in vast en variabel. Vandaar dat er dus steeds twee keer hetzelfde moet komen te staan. Dus in blad 1 staat huisvesting op C1, en in blad 2 moet dit dan terechtkomen op C1 en D1, marketing komt dan op E1 en F1, et cetera.

Ik denk dat het met de functie VERSCHUIVING() in combinatie met met de functie KOLOM() wel moet kunnen. Beide functies zijn via <F1> te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan