verdwenen gmail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinth118

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Graag hulp voor het volgende probleem,
Jaren heb ik op mijn computer met win.Xp en Google Chrome, met hotmail en gmail naar volle tevredenheid gewerkt.
Mijn hotmail adres heb ik begin 2013 overgezet naar outlook. gmail heb ik niet zelf omgezet.
Enkele maanden later heb ik win.XP vervangen door Win7 Ultimate.
Hotmail werkt perfect, alleen gmail kan ik niet meer vinden.
Hoe kan ik de mail uit dit gmail adres nog ophalen?

Gmail is in principe webmail gebaseerd. Indien je naar gmail.com gaat, kan je dan met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen?

Goede morgen, dank voor de snelle reactie,

als ik naar gmail.com ga dan krijg ik het volgende scherm:

=======================================================================================
Gmail toevoegen aan uw Google-account
Door dit formulier in te vullen, voert u een upgrade uit naar Gmail, e-mail van Google. Gmail werkt op elk apparaat, blokkeert spam en heeft nog veel meer functies.

U kunt zich aanmelden met uw nieuwe Gmail-adres. Dit wordt het primaire e-mailadres dat is gekoppeld aan dit account. We sturen accountupdates, uitnodigingen en andere meldingen naar uw Gmail-adres.

uden5400@hotmail.com wordt een alternatief e-mailadres voor dit account en u kunt zich desgewenst nog steeds aanmelden met dit e-mailadres.

U kunt desgewenst een nieuw Google-account met e-mail maken en dit account ongewijzigd laten.

https://accounts.google.com/b/0/AddMailService
=========================================================================================

als ik mijn bestaand gmail adres invoer krijg ik de melding:
dit adres is al in gebruik, kies een ander adres.
google heb ik opnieuw geïnstalleerd en is up to date
ook op een andere computer kan ik niet inloggen

als ik in google gmail.com ingeeft krijg ik de volgende pagina:
https://www.google.nl/search?q=gmai...l2&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
===========================================================================================================

wat ik ook probeer een inlog scherm krijg ik niet te zien

Het lijkt op een synchronisatieprobleem bij google of gmail. Misschien kan dit draadje verplaatst worden?
Sorry, dit soort problemen gaan verder dan ik kan helpen...

dank Andre,
Ik heb zelfs google opnieuw geïnstalleerd, geupdate maar geen resultaat.
wel kan ik explorer opstarten om vervolgens het inlog scherm van gmail invullen, dan kan ik mijn gmail acc. weer gebruiken en alles werk dan ook zoals ik gewend ben.
Alleen Goole chrome laat het afweten.
Heeft het soms wat te maken dat Hotmail met outlook is samen gevoegd?

Webmails werken altijd compleet onafhankelijk van Outlook. Dus ben je op vakantie bijvoorbeeld, of bij een familie lid, daar moet Gmail op zijn/haar pc ook werken als hij/zij met gmail maar uitgelogd is, zodat jij kunt inloggen.

Dat kan ik begrijpen Andre.
Maar het is toch vreemd dat ik wel met explorer mijn gmail wel kan gebruiken, en als ik chrome opstart, nadat explorer uitgeschakeld is, kom ik er niet in.
Maak ik een chrome incognitovenster dan lukt het wel.
Er is overigens niemand die mijn g-adres gebruikt.

Laatst bewerkt:
Ik heb het vermoeden dat het opzet van Google is. Google is laatsteindelijk ook de maker van Chrome. Indien je SRP Iron gebruikt, een soort Chrome browser zonder spionage, werkt het dan wel?
Pak anders Firefox of Opera of IE11.

Volgens #1 werkt je met Windows 7 Ultimate en dus niet op een smartphone.

Laatst bewerkt:
Hallo, bedankt voor het meedenken.
Het probleem heb ik alsvolgt opgelost:
Google Chrome geschiedenis tot het begin schoon gemaakt, computer opnieuw opgestart en alles werkt perfect.

probleem verdwenen gmail opgelost

Hallo bedankt voor het meedenken.
Het probleem heb ik alsvolgt opgelost:
Google Chrome geschiedenis tot het begin schoon gemaakt, computer opnieuw opgestart en alles werkt perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan