Verdwenen mails outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

roesoesoe

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Ik plaatste deze vraag al 2 keer maar nog niet verder geholpen (hopelijk is derde keer goede keer).

Op een bepaald ogenblik zijn al mijn mails uit postvak in verdwenen. Ze staan volgens mij wel nog ergens onder C:\...... als dbx bestand, maar ik slaag er niet in om ze terug te halen, ondertussen heb ik op aanraden van iemand die geacht wordt er meer van te kennen als mij thunderbird geïnstalleerd. Dit wrkt goed maar de mails komen nog steeds niet te voorschijn.
Alles is volgens mj begonnen met een update van het programma Spybot. HEt was ook geen update als gewoonlijk, want de PC heeft effectief een installatie gedaan, daarna kreeg ik een melding van een registerwijziging. Een systeemhersel naar een vroegere datum heeft ook niet geholpen. Ik probeerde via de gedownloadeversie van Register Mechanic. Dit programma hersteld een aantal registerfouten, maar zei dat er nog fouten zijn die enkel kunnen worden opgelost met de betalende versie. Nu wil ik dit eventueel wel aanschaffen, maar zou dan toch graag zeker zijn dat het mij kan helpen.

MVG en alvast bedankt.

Roe

PS : besturingssysteem is XP en virusscan met AVG heeft nog niets opgeleverd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan