Verdwenen werkbalken in Word 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

HHarry06

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
14
Een storing die ik nog niet eerder ben tegengekomen: bij het opstarten van Word 2000 bij de tweede gebruiker (machine van vrienden met XP) zijn alle werkbalken verdwenen, waardoor er geen rolmenu's meer aanwezig zijn. Alleen de blauwe balk aan de bovenkant, de statusbalk aan de onderzijde en de schuifbalk aan de rechterkant staan nog op het scherm. De hoofdgebruiker krijgt nog wel het hele scherm met alle werkbalken. Ik heb Office 2000 met hun originele software hersteld, zonder succes. Gisteren was een van hen bezig met een brief en weet niet meer wat er evt. fout gegaan kan zijn.
Is er iemand die dit eerder meegemaakt heeft en er een oplossing voor weet? Ik heb de boeken erop nageslagen en op de Microsoft site gezocht maar niets in die richting gevonden. Om iets aan te kunnen passen heb je tenminste de standaard werkbalk nodig maar die is dus ook niet aanwezig.

Alvast bedankt voor de moeite, :)

HHarry.
 
verdwenen werkbalken

Wil je eens proberen om met je rechtermuistoets op de blauwe balk te klikken. Het lijkt wel of je in de full screen mode aan het werk bent
 
Verwijder de normal.dot kopier die weg en start word opnieuw. Nu krijg je een verse standaard normal.dot
 
Wil je eens proberen om met je rechtermuistoets op de blauwe balk te klikken. Het lijkt wel of je in de full screen mode aan het werk bent

Bedankt voor je reactie Robertflink. Ik had dit al geprobeerd maar zonder succes. HHarry;)
 
Hoi,

De toets F10 geeft de menubalk weer bij een volledig scherm
Normaal zorgt een druk op de Esc-toets ervoor, dat de modus 'volledig scherm' weer wordt opgeheven
 
Bedankt voor je reactie Ommeren,

Ik ga van de week naar hem toe en zal je op de hoogte houden.

Groeten, HHarry :thumb:

Hoi,

De toets F10 geeft de menubalk weer bij een volledig scherm
Normaal zorgt een druk op de Esc-toets ervoor, dat de modus 'volledig scherm' weer wordt opgeheven
 
verdwenen werkbalken

Hi Wargames,
Ik heb dit uitgeprobeerd omdat het zeer aannemelijk was. Geen succes echter. In ieder geval nog bedankt voor je moeite! HHarry :)

Verwijder de normal.dot kopier die weg en start word opnieuw. Nu krijg je een verse standaard normal.dot
 
Verdwenen werkbalken

Hi Ommeren,
Ik heb dit uitgeprobeerd, maar helaas! Men kan zich niet herinneren welke knoppen er ingedrukt zijn. Ook de hersteloptie werkte niet. Na het aanmaken van een nieuwe gebruiker was het euvel weg maar ik zou graag de oorzaak weten!! HHarry :)

Hoi,

De toets F10 geeft de menubalk weer bij een volledig scherm
Normaal zorgt een druk op de Esc-toets ervoor, dat de modus 'volledig scherm' weer wordt opgeheven
 
Laatst bewerkt:
Een storing die ik nog niet eerder ben tegengekomen: bij het opstarten van Word 2000 bij de tweede gebruiker (machine van vrienden met XP) zijn alle werkbalken verdwenen, waardoor er geen rolmenu's meer aanwezig zijn. Alleen de blauwe balk aan de bovenkant, de statusbalk aan de onderzijde en de schuifbalk aan de rechterkant staan nog op het scherm. De hoofdgebruiker krijgt nog wel het hele scherm met alle werkbalken. Ik heb Office 2000 met hun originele software hersteld, zonder succes. Gisteren was een van hen bezig met een brief en weet niet meer wat er evt. fout gegaan kan zijn.
Is er iemand die dit eerder meegemaakt heeft en er een oplossing voor weet? Ik heb de boeken erop nageslagen en op de Microsoft site gezocht maar niets in die richting gevonden. Om iets aan te kunnen passen heb je tenminste de standaard werkbalk nodig maar die is dus ook niet aanwezig.

Alvast bedankt voor de moeite, :)

HHarry.

Allemaal bedankt voor het meedenken. Heb met de gegeven aanwijzingen de oorzaak niet kunnen kunnen vinden maar heb de oplossing gezocht in het aanmaken van een nieuwe tweede gebruiker. Hierna liep alles weer perfect.

Nogmaals bedankt!! HHarry :thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan