Verdwijnende achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Hoi allemaal,

Mijn schoonzusje heeft een probleem (of eigenlijk 2). De eerste is dat ze problemen heeft met Outlook. Ik heb haar aan het werk gezet met scanpst. De resultaten laten op zich wachten.

Het tweede is dat ze een achtergrond instelt (foto), en dat deze de volgende keer dat ze opstart verdwenen is. Soms gaat dit zo met elke keer opstarten, soms gaat het een paar dagen goed. Virusscans leverden niks op, maar zou dit probleem samen kunnen hangen met het Outlook probleem? Alvast bedankt voor de hulp!

Sorry als ik in het verkeerde forum heb gepost, maar het probleem waar ik in eerste instantie mee zit zijn de verdwijnende achtergronden. Vandaar dat ik in Win7 heb gepost. Als dat niet goed is: sorry :eek:

Groet,
Ramon
 
Je had opnieuw geïnstalleerd.
Heb je al wel alle updates opgehaald voor WIn7?
 
Dat is zo ingesteld, maar na een nieuwe installatie kan je toch het beste naar Windows Update gaan en de Updates ophalen.
 
Je gaat gewoon naar Windows Update.
DAAR laat je controleren of er nieuwe updates zijn.

Dus niet wachten tot de updates angeboden worden.
 
Ik weet hoe Windows Update werkt, mijn schoonvader heeft voor zijn dochter een progje geschreven die het hele update proces automatiseert (dus al ga je naar Windows update, je vindt geen relevante nieuwe updates). Maar je zegt:

...maar na een nieuwe installatie kan je toch het beste naar Windows Update gaan en de Updates ophalen.

Over welke nieuwe installatie heb je het? Er is niks nieuws geïnstalleerd.
 
Achtergrond

Ik heb precies hetzelfde probleem met de achtergrond. Ik heb een asus laptop en 9 van de 10 keer komt er nu een asus achtergrond in beeld terwijl ik de architectuur achtergrond instel. Ook gaat de windows-balk op "automatisch verbergen" terwijl ik telkens weer opsla dat dat niet moet. Ik heb het idee dat er iets van asus het profiel overschrijft, maar als iemand anders weet weer dit door komt zou ik dat graag willen weten voordat ik ga klooien met profielen verwijderen of niewe naam geven. (alle updates gewoon geinstalleerd btw)
 
Nvm

Mijn "probleem" heeft te maken met power for gear. Ik heb mijn laptop nog niet zolang dus ik had het nog niet opgemerkt, maar als ik de stekker eruit trek schakelt die naar de energiezuinig modus. Blijkbaar slaat hij in die modus ook andere gegevens (zoals bureaublad achtergrond en instellingen van de windows menubalk) op. Vandaar dat het dus 9 van de 10 keer goed gaat.... als de stekker in het stopcontact zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan