vergadering plannen, namen gearceerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

poserman

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Ik heb hier een gebruiker waarbij outlook 2003 goed werkt, maar als hij een vergadering plant gaat er iets niet goed. Tot en met augustus kan hij perfect vergaderingen plannen, maar na augustus ziet hij bij die mensen streepjes. zie ook de afbeelding.

gearceerd.png

Ik heb nu echter geen idee wat ik hieraan moet doen. Outlook zelf werkt goed, een nieuw Outlook profiel heeft niet geholpen, zijn Windows profiel werkt ook goed, maar dit blijft zo.

Hij heeft bij 1 iemand rechten om in de agenda te kijken.

Kijk eens bij extra > opties > kalender opties > Free/busy options.(heb even niet de nederlandse Outlook in de buurt.

Dank je! Ik ga het uittesten, maar die gebruiker neemt zijn telefoon niet op. Als het werkt zal ik het direct laten weten!

Edit: ik heb de gebruiker aan de lijn gehad. Hij gaat zorgen dat zijn collega's deze optie op 6 maanden zetten, en gaat het aan mij terugkoppelen op het moment dat het werkt.Ik ga er wel van uit, maar ik zal het in ieder geval even melden als het zo is.

Laatst bewerkt:
De beschikbaarheidsinfo kan ook vastgesteld zijn door de ICT afdeling op je werk. De gebruiker kan dat dan niet zelf instellen. Bij ons staat het b.v. op 3 maanden.

De beschikbaarheidsinfo kan ook vastgesteld zijn door de ICT afdeling op je werk. De gebruiker kan dat dan niet zelf instellen. Bij ons staat het b.v. op 3 maanden.

kan dat op exchange worden aangepast? Als het bij hem niet werkt zal ik daar op kijken. Ik zit namelijk zelf op de IT afdeling

Ja, je kunt die instellingen dan doen als je daar de juiste rechten voor hebt. Hoe en waar weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan