• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vergelijken cijfers tabbladen met kleuren via VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Beste,
In bijlage vinden jullie een bestandje met twee tabbladen met daarin rekeningnummers.
Ik heb in de projectverkenner de Code geplakt die Roncancio geschreven heeft voor iemand anders.
Als ik een bedrag typ dat zich in tabblad 1 voordoet, wordt het keurig gekleurd, maar als ik ze van een ander bestand kopieer en plak dan doet hij niets.
Alsook als ik een identiek nummer typ wordt het gekleurd, maar als ik erna op ga klikken dat krijg ik een foutmelding.

Groeten,

Nu moet de code erin zitten.

Groeten,

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik kan niks van code vinden in je blad.
Waar zou het moeten staan?

Groet,
Ferenc

edit:
ook wel handig: een linkje naar de post waar de org. code vandaan komt

Laatst bewerkt:
Marky,

Dit gaat mijn pet te boven.
Is ook wel handig als je een linkje plaatst naar de orginele post.
Kunnen anderen zich daar ook in verdiepen.

Groet,
Ferenc

Als je een bericht typt heb je een wereldbol staan in de pictogrammen. Klik erop en geef de link in. Klik op OK en typ ineens wat je wilt dat er in de tekst staat. Bv. typ: link.

Bedankt, zal ik deze avond doen.

Groeten, Mark.

Laatst bewerkt:
Wigi,

Heb gisterenavond gekeken en ik heb geen wereldbol in mijn pictogrammen, kan dit misschien zijn omdat ik maar een gewoon lid ben.
Misschien kan ik dat pas als ik me volledig abonneer?

Groeten, Mark.

Je hebt dat wel, het is het pictogram op de tweede rij, naast het pictogram van 'inspringing verkleinen'. Er staat een soort kettinkje voor de wereldbol.

Heb nu een probleem met uploaden van bestanden, het werkt niet op het werk en niet thuis. Had een printscreen genomen van mijn scherm zodat je kan zien dat er geen
wereldbol in mijn scherm te vinden is. Zal morgen nog eens proberen.
Mijn vrouw ziet ook geen wereldbol.
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan