Vergelijking in tabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chaur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chaur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2015
Hey,

Elke keer als ik probeer om een vergelijking in een tabel te steken dan valt de bovenkant van de vergelijking weg en de operatoren zijn helemaal niet zichtbaar.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Knipsel.JPG

Allereerst welkom bij Helpmij!
Doe er een documentje bij i.p.v. een plaatje. Of wil je dat we eerst zelf maar een formule in elkaar moeten zetten? We steken onze tijd liever in het zoeken naar oplossingen :).

Bedankt! En sorry voor het vergeten van een bijlage. Deze is nu wel aanwezig. In het documentje is een voorbeeld van mijn probleem, alsook een afbeelding van wat de vergelijking zou moeten zijn. Het doet er niet veel toe welke vergelijking er staat.
Als ik een nieuw doc open en hierin een vergelijking in een tabel invoer, dan lukt dit zonder probleem. Ik moet echter een bepaalde template gebruiken (van de universiteit uit) en hierin lukt dit niet. De betreffende template is gebruikt in de bijlage, ik heb enkel alle inhoud eerst gewist.

Bekijk bijlage Vergelijking.docx

Laatst bewerkt:
Heel bizar! Ik kan alles reproduceren wat je schrijft, dus het ligt echt aan een instelling in de sjabloon. Zodra ik de sjabloon loskoppel (eigenlijk weggooi) is de tabel ook gelijk goed. Is het mogelijk om de sjabloon mee te posten?

Ik heb de sjabloon niet in de bijlage gekregen omdat er een limiet van 100 kB op staat. Daarom hieronder een downloadlink voor WeTransfer.
http://we.tl/lrKgwSpygZ

Het is echt een heel vervelend probleem :). Ik vermoed dat het oorspronkelijke document ergens corrupt is. Als je met <Ctrl>+<a> alle tekst selecteert en in een nieuw document plakt, krijg je een identieke kopie van de sjabloon (die natuurlijk geen sjabloon is, maar een gewoon document maar ook dat maakt niks uit) en gaat het plakken van de vergelijking ineens wél goed. Ik heb dat gedaan en hij zit hierbij. Wel de plaatjes er opnieuw inzetten, want die waren de oorzaak van de grootte van de sjabloon.
De sjabloon sla je dan op als echte sjabloon, en dan is het probleem uit de wereld.

Bijlagen

Ik ga het zo eens proberen.
Bedankt om je tijd hier in te steken! :D

Ik hou van rare vragen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan