Beste excel experts,
Het volgende kom ik niet uit.
Ik krijg van een klant een excel sheet met daarin oa een kolom (G1 t/m G300) "serienummers", deze serienummers bestaan uit cijfers en letters.
Zelf heb ik ook een excel sheet waarin oa ook een kolom (D1 t/m D300) "serienummers" staat, ook deze bestaat uit cijfers en letters.
Nu wil ik dat excel de dubbele serienummers eruit haalt en de serienummers die dan overblijven bij voorkeur automatisch in een nieuwe sheet plaatst met de vermelding of dit nummer bij de klant op de lijst staat of op mijn lijst.
Ben al langere tijd (met dank aan corona :d) aan het klooien. Heb het ook via de functie INQUIRE geprobeerd maar dit geeft niet het gewenste resultaat, maar dit kan ook aan mij liggen ....
Alvast dank!
Gr. Stefano
Het volgende kom ik niet uit.
Ik krijg van een klant een excel sheet met daarin oa een kolom (G1 t/m G300) "serienummers", deze serienummers bestaan uit cijfers en letters.
Zelf heb ik ook een excel sheet waarin oa ook een kolom (D1 t/m D300) "serienummers" staat, ook deze bestaat uit cijfers en letters.
Nu wil ik dat excel de dubbele serienummers eruit haalt en de serienummers die dan overblijven bij voorkeur automatisch in een nieuwe sheet plaatst met de vermelding of dit nummer bij de klant op de lijst staat of op mijn lijst.
Ben al langere tijd (met dank aan corona :d) aan het klooien. Heb het ook via de functie INQUIRE geprobeerd maar dit geeft niet het gewenste resultaat, maar dit kan ook aan mij liggen ....
Alvast dank!
Gr. Stefano