plainme
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 okt 2009
hallo beste forumleden,
Ik heb voor mezelf een lijstje aangemaakt om aankopen van boodschappen te vergelijken.
Alleen zou ik hiervoor even jullie kennis willen aanroepen.
Ik zou namelijk willen dat wanneer er in kolom E.. een 1 de prijs per ml/gr wordt berekent en wanneer er een 2 staat in cel E.. deze per stuk omrekent.
(zie opmerking in bestand zelf. )
Alsook in de laatste kolom van de lijst de winkel waar het goedkoopst is deze de prijs en winkel weergeeft.
Bestand zelf zal wel een hele hoop duidelijker zijn dan hier de vraag
.
Alvast bedankt om dit even ter harte willen nemen.
Mvg
Marc
PS kunnen jullie hierbij ook even vermelden welke formule jullie hiervoor gebruiken en deze even willen verduidelijken zodat ik hieruit weer wat slimmer wordt.
Bedankt
Bekijk bijlage forumvraag BLijst.xlsx
Ik heb voor mezelf een lijstje aangemaakt om aankopen van boodschappen te vergelijken.
Alleen zou ik hiervoor even jullie kennis willen aanroepen.
Ik zou namelijk willen dat wanneer er in kolom E.. een 1 de prijs per ml/gr wordt berekent en wanneer er een 2 staat in cel E.. deze per stuk omrekent.
(zie opmerking in bestand zelf. )
Alsook in de laatste kolom van de lijst de winkel waar het goedkoopst is deze de prijs en winkel weergeeft.
Bestand zelf zal wel een hele hoop duidelijker zijn dan hier de vraag

Alvast bedankt om dit even ter harte willen nemen.
Mvg
Marc
PS kunnen jullie hierbij ook even vermelden welke formule jullie hiervoor gebruiken en deze even willen verduidelijken zodat ik hieruit weer wat slimmer wordt.
Bedankt
Bekijk bijlage forumvraag BLijst.xlsx