vergelijkingseditor 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

matje1962

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2010
Na het schrijven van een vergelijking met breuken in word 2007 worden de letters automatisch kleiner nadat men op de spatie duwt of men een "tab" plaatst voor stippelijntjes te zetten. Ik heb me al suf gezocht, maar nog niks gevonden. Na het plaatsen van de "tab" vergroot ik het lettertype van de vergelijking om dit euvel voorlopig op te lossen, maar er moet toch een manier zijn om een "tab" te plaatsen of een spatie te zetten zonder dat de letters verkleinen. Op hoop van zegen ...

Lijkt mij een stijlen probleem: De stijl die gebruikt wordt in de vergelijking blijft toegepast worden, omdat je geen nieuwe paragraaf/sectie start.
Ga dus met de pijltjestoetsen door de tekst/paragraaf vóór de vergelijking en kijk welke stijl daar wordt gebruikt. Ga dan met de pijltjestoetsen door de vergelijking heen en kijk welke stijl er dán wordt gebruikt. Zet dan ná de vergelijking een sectie-einde (die zónder paginaovergang) en kies na het sectie einde weer de stijl die je 'normaal' gebruikt. Ik zou vermoeden dat het je probleem oplost.

Succes,

Tijs.

Sectie einde in een regel zie ik niet zitten

Kijk even in de bijlagen wat er juist gebeurd. Met de sectie - einden kan ik het niet oplossen, want een nieuwe sectie beginnen IN een regel lukt niet. Ik kan het ook oplossen met tabellen, maar dat is ook niet de bedoeling.

Bijlagen

• zonder lijntjes met tab toets.PNG
    zonder lijntjes met tab toets.PNG
    4,6 KB · Weergaven: 26
  • met lijntjes met tab toets.PNG
    met lijntjes met tab toets.PNG
    4,1 KB · Weergaven: 26
Wellicht kan het ook zónder sectie-einde, dus gewoon een andere stijl kiezen (die van vóór de vergelijking). Kan dat niet, dan weet ik het niet, en hoop ik voor je dat anderen nog tips hebben.

Tijs.

bijlage

ik wil een bijlage bij de tekst doen, maar het lukt me niet ( heb al de verschillende extenties geprobeerd )
Hoe kan ik afbeelding bijvoegen? Ik kan de manager wel openen, maar na de upload van de afbeelding krijg ik ze niet te zien.

Ik heb geen idee.. ik zie dat het je gewoon gelukt is in een van je vorige postings, dus ik zou verwachten dat het voor een nieuwe bijlage ook lukt, vooropgesteld dat die niet te groot is (100 kb is geloof ik de grens) én dat de bijlage niet dezelfde bestandsnaam heeft als een bijlage die je eerder al hebt geupload.

Verdere tips heb ik niet.

Succes,

Tijs.

probleem ivm vergelijkingen

blijkbaar zijn er hier weinig mensen die "vergelijkingen" in word 2007 gebruiken. Jammer voor mij. Als je zelf eens een vergelijking met breuken intikt en je gaat dan verder om met de tab-toets "puntjes" te zetten verkleind heel de boel, en dat wil ik vermijden. Is er dan echt niemand????

Echt niemand?????? Ondertussen werk ik dan maar met een tabel ... maar dit is niet echt wat ik wil ...

Laatst bewerkt:
Tja

Vermits ik hier geen enkele reactie meer krijg, zal ik de status maar op "opgelost" zetten ... maar dat is ze zeker NIET !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan