hallo geachte forum leden,
Ik heb een vraag over het volgende:;
tijdens onze werkzaamheden hebben wij recht op vergoedingen kolom M( ontbijt, lunch, diner etc etc) nu wil ik in kolom M deze kosten in cel M7:M37 laten zien. Ik heb een validatielijst gemaakt in deze kolom "M": met een aantal opties.
Ontbijt €8.90
Lunch €8.75
Diner €21.94
Dagvergoeding €4.24
hieronder een aantal combinaties van het hierboven getoonde
OL
LD
OLD
LDAG
DDAG
voor elk aparte vergoeding staat er een bedrag voor, zoals hierboven geschetst.
nu is de vraag ...kan ik in kolom vanaf M7 waar ik dus ook die validatielijst heb, ik 1 van deze losse of combinatie hebt gekozen het totale bedrag van een losse vergoeding of een combinatie laten zien.
of moet ik dit in een aparte kolom laten zien. alvast bedankt voor jullie reacties.
gr Jack
Ik heb een vraag over het volgende:;
tijdens onze werkzaamheden hebben wij recht op vergoedingen kolom M( ontbijt, lunch, diner etc etc) nu wil ik in kolom M deze kosten in cel M7:M37 laten zien. Ik heb een validatielijst gemaakt in deze kolom "M": met een aantal opties.
Ontbijt €8.90
Lunch €8.75
Diner €21.94
Dagvergoeding €4.24
hieronder een aantal combinaties van het hierboven getoonde
OL
LD
OLD
LDAG
DDAG
voor elk aparte vergoeding staat er een bedrag voor, zoals hierboven geschetst.
nu is de vraag ...kan ik in kolom vanaf M7 waar ik dus ook die validatielijst heb, ik 1 van deze losse of combinatie hebt gekozen het totale bedrag van een losse vergoeding of een combinatie laten zien.
of moet ik dit in een aparte kolom laten zien. alvast bedankt voor jullie reacties.
gr Jack
Bijlagen
Laatst bewerkt: