vergrendelde velden laat hij niet zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Hoi

ik werk met acces 2003 waarschijnlijk heb ik iets aan geraakt, waardoor nu alle records welke ik heb vergrendeld (in formulieren) zodat andere deze informatie niet kunnen wijzigen.

Vanmiddag kon je ze nog gewoon alle velden op het scherm zien. Je kon er op gaan staan en nu zijn alle velden verdwenen (niet zichtbaar) ze moeten er wel staan want als je het formulier wilt bewerken staan de velden er gewoon in.
Het zijn meedere formulieren waar dit nu in een keer zo gebeurt dus moet er een optie zijn welke voor de hele database geldt

wie kan mij helpen?

Hoi,

Hmmm... een optie om dat te doen ben ik nog niet tegen gekomen. Zie je een nieuw geplaatste tekstvak op een formulier ook niet meer?
Zo ja, vergelijk de eigenschappen met elkaar.
Kijk anders of andere mdb's dit euvel ook hebben. Als dat het geval is heb je misschien en probleem (dll corrupt?):8-0:
In dat geval moet je misschien ACCESS opnieuw installeren.

Makaai:cool:

Is een eigenaardige zaak. Open je formulieren in ontwerpfase en kijk even of die velden onzichtbaar zijn.(eigenschappen)

Er is volgens mij geen enkele optie, om tegelijk de vergrendelde velden onzichtbaar te maken.

in ontwerp fase laat hij alles zien

Geplaatst door vanzwam
Is een eigenaardige zaak. Open je formulieren in ontwerpfase en kijk even of die velden onzichtbaar zijn.(eigenschappen)

Er is volgens mij geen enkele optie, om tegelijk de vergrendelde velden onzichtbaar te maken.

in de ontwerpfase laat hij alle velden gewoon zien:eek:

Ja ok, heb me misschien verkeerd uitgedrukt.
In ontwerpweergave, klik een vergrendeld veld aan. Bij eigenschappen-> Opmaak staat daar het veld op zichtbaar of onzichtbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan