Op mijn nieuwe Windows 11 installatie heb ik de timer voor schermbeveiliging van 10 naar 2 minuten gezet, maar er staat geen schermbeveiliging ingesteld, staat dus op geen! Ik heb aangevinkt: aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten. Wanneer ik nu 2 minuten niets doe krijg ik het vergrendelscherm en moet ik mijn pincode opnieuw invoeren. Andere instellingen voor het scherm en slaapstand etc. staan allemaal uit.
Zie ik iets over het hoofd en hoe dit op te lossen?
De tijd moet wel op 2 minuten blijven staan als ik van de pc wegga, als de schermbeveiliging wel is ingesteld.
ik wacht tot deze aangaat alvorens van de pc weg te gaan. Ga ik iets doen waarbij ik de muis niet ga aanraken binnen de 2 minuten zet ik de timer terug langer. Ik moet dit zo doen om ongeoorloofd gebruik van de pc tegen te gaan als ik even weg ben.
Zie ik iets over het hoofd en hoe dit op te lossen?
De tijd moet wel op 2 minuten blijven staan als ik van de pc wegga, als de schermbeveiliging wel is ingesteld.
ik wacht tot deze aangaat alvorens van de pc weg te gaan. Ga ik iets doen waarbij ik de muis niet ga aanraken binnen de 2 minuten zet ik de timer terug langer. Ik moet dit zo doen om ongeoorloofd gebruik van de pc tegen te gaan als ik even weg ben.