• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vergroten ruimte naamvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdjeVis

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Goeiemiddag,

Wie kan mij helpen met deze wellicht rare vraag :
Regelmatig gebruik ik namen in m'n spreadsheets, die ik vervolgens ergens weer aanroep, bijv. dmv F3. Het schermpje dat ik dan te zien krijg, is breed genoeg om de gehele naam van het gebied weer te geven.
Maar als ik een gebied selecteer wordt die naam ook weergegeven in het naamvak, direct linksboven het spreadsheet. Daar passen de namen meestal echter niet in.

Is er een mogelijkheid om de ruimte van dit naamvak te vergroten, zodat ik ook daar duidelijk in één keer kan zien wat de naam van het geselecteerde gebied is? Ditzelfde geldt voor de pulldown die open klapt als je er op klikt : is die ook breder te maken?

Bij voorbaat dank voor je moeite!

EdjeVis, Voor zover ik weet, kan je het 'naamvak' en de 'formulebalk' niet vergroten of verkleinen. Helaas...:( Dit hoort bij de 'vaste' lay-out van Excel.

Groet, Leo

EdjeVis, Voor zover ik weet, kan je het 'naamvak' en de 'formulebalk' niet vergroten of verkleinen. Helaas...:( Dit hoort bij de 'vaste' lay-out van Excel.

Groet, Leo

Dat kan wel, heb het ooit ergens gelezen.

Maar, áls ik mezelf als een referentie mag gebruiken, begin er niet aan ;)

Beiden bedankt voor de reactie.
Wigi, ik heb ondertussen meer dan genoeg zetjes de goede kant op van je gehad, dus wat mij betreft mag je jezelf als referentie noemen ja. Ik blijf er dus lekker vanaf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan