vergroten van de schijf met opdrachtprompt

Status
Niet open voor verdere reacties.

genie7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2003
hoe kan ik mijn schijf vergroten?

Ik heb opdrachtprompt geopend en volume geselecteerd.Nu moet weet ik niet wat ik achter extend moet invullen om de geselecteerde schijf te vergroten.

Was het maar zo makkelijk.

Je zult zoiets als partition magic nodig hebben om dat te kunnen doen zonder dataverlies

Harde schijf verdeeld

Ik heb mijn harde schijf verdeeld in tweeën, het grootste gedeelte met alle bestanden staan in FAT 32 Hier heb ik een dynamische schijf van gemaakt om hem te verdelen nu kreeg ik het alleen voor elkaar om maar 7mb in te voeren, waar ik dus niet veel aan heb, in het helpmenu van windows wordt aangegeven dat je de schijf kan vergroten in opdrachtprompt. Dit heb ik precies zo gedaan alleen bij het invoeren van extend[size=1500} geeft hij aan dat de opgegeven argumenten niet geldig zijn

Moet hier passen. Heb totaal geen ervaring met dynamische schijfindeling

jammer

ik probeer veel via het helpmenu van windows XP uit te dokteren maar er staat kennelijk een klein foutje in hoe je het moet doen of ze zijn vergeten er iets aan toe te voegen, want het moet wel mogenlijk zijn. Maar ik ga wel op zoek naar dat progamma partitiemagic. In ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan