Verhindert Zonealarm 5.1.011. dat NAV 2004/2005 geen e mails scant

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Ik werk met 98Se geheugen 256 MB op beide parties op derzelfde HD ruim 5 GB vrij.Volgens Computertotaal 2004 nr 9 blz.16 verehindert Znelarm 5. . . dat de e mails door Norton Anti Virus worden gescand Is dit artikel juist in zijn geheel en zo niet wat is dan wel juist

Met zeer vrierndelijke groet Sommer

Dat kun je toch zien als je mail binnen komt?? Er komt dan zo'n vergrootglaasje naast je klokje die laat zien dat hij aan het scannen is!!
Lijkt mij erg stug trouwens.

Ik heb een tijd met ZAP en NAV gewerkt en hier niets van gemerkt hoor.

Volgens de reacties is dus het verhaal in Computertotaal een bladvulling Dit ;lijkt mij sterk
vriendelijke groet Sommer

Sommer,

Als het goed is werkt de laatste ZA perfect met NAV samen. Open ZA maar eens en ga naar het tabblad 'Antivirus monitoring' en als het goed is wordt daar aangegeven dat jij Norton op jouw systeem hebt draaien en dat hij wel of niet up-to date is .

Bij mij werkt het perfect samen ;)

Remy

Ik heb geen klokje naast mjn tijdsaanduiding die aangeeft dat de virusscanner werkzaam is Maar ik heb Nortonutilities 2001 Verder staat i anngegeven dat de v russcanner is werkzaam Ik blijf het zeer vreemd vinden dat de lifeupdate goed werkt Verder heb ik van de week gedownload met flasget en kreeg de medeling dat de download was gescand Zoek maar uit Mijn nortonabonnement loopt tot medio volgend jaar
Ik ben nog steeds niet gerust In het artikel sttaat dat Norton dit probleem onderkent Wat doen we nu
Bedank voor de reactie Sommer

Gelieve voor klok een vergrootglas te lezen Ik heb die niet Waarom weet ik niet Ben ik de enigste opdeze wereldmet dit gebrek Groet Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan