verhuizen en chello + router

Status
Niet open voor verdere reacties.

babbeltje40

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
16
Wie weet het...

Ik heb een router en chello internet verbinding. Nu ga ik verhuizen en vraag me af of ik de router moet verwijderen voor de installateur komt, of zou de boete als die er al is niet zo hoog zijn?En en wat moet ik dan in die plaats zetten, zo dat het lijkt als of ik geen router heb?
Ik neem chello met mij mee!

Groeten Babbeltje
 
Ik zou de router toch maar eventjes weg halen als ik jou was.
 
Ander zegt iemand anders "dank u wel"
 
Ik neem aan dat je de router sowiezo moet weghalen als je gaat verhuizen, of hoort hij bij het huis:D
 
Geplaatst door babbeltje40
Wie weet het...

Ik heb een router en chello internet verbinding. Nu ga ik verhuizen en vraag me af of ik de router moet verwijderen voor de installateur komt, of zou de boete als die er al is niet zo hoog zijn?En en wat moet ik dan in die plaats zetten, zo dat het lijkt als of ik geen router heb?
Ik neem chello met mij mee!

Groeten Babbeltje

Hoef je helemaal niet weg te halen.Het is toegestaan om een netwerk te hebben bij chello.
En wat kan het die installeur nou schelen of jij er een router tussen hebt hangen.
 
zou hem ff weg halen als ik jou mag, ze hoeven niet moeilijk te doen (de instalateur dus) maar het zou wel kunnen.
Als je internet weer werkt (dat ismeestal erg snel) en de monteur is de deur uit de router er tussen en het zou weer moeten draaien allemaal zonder moeite
 
Als ik jou was zou ik hem maar ff weghalen. Want je mag officieel geen netwerk van chello, maaro mdat het van veel anders kabel en adsl aanbieder wel mag ziet Chello het vaak door de vingers. Maar officieel mag het niet.
 
Geplaatst door Rob73


Hoef je helemaal niet weg te halen.Het is toegestaan om een netwerk te hebben bij chello.
En wat kan het die installeur nou schelen of jij er een router tussen hebt hangen.

Fout!!!

Het WAS toegestaan bij chello, nu niet meer!!! Dus ik zou als ik jou was het toch maar ff weghalen. Je gaat toch verhuizen, toch?? Hihih en geen kip die er naar kraait (of was het nou een haan?) Nou ja enyway, o het zekere voor het onzekere weg te nemen, weghalen dat ding.
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan