Langnek723
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 mei 2010
- Berichten
- 12
Hallo allemaal,
Wij hebben aan abbonement snel internet + soms bellen van Online.
Wij hebben inmiddels al enige uren met de klantenservice gebeld en geen enkel bruikbaar antwoord gekregen (ook tegenstrijdige antwoorden).
Onlangs zijn wij verhuisd naar een huurhuis op de bovenste etage (meerdere bewoners waarvan er in ieder geval 1 een aansluiting heeft).
Het duurde al erg lang voordat Online het abbonement had verhuisd.
Na het inpluggen van de Thompson modem op ons nieuwe adres bleek dat het internet het niet doet.
Er komt wel een signaal binnen op onze modem (broadband lampje is groen, internet lampje is rood).
De vorige bewoner (sinds 3-4 weken weg) had wel internet op het aansluitpunt bij Telfort.
Volgens de eigenaar is er geen aansluiting boven, maar dat klopt niet gezien het bovenstaande.
Volgens de klantenservice moeten wij nu de binnenkomende lijn in de meterkast open knippen, er een wandcontactdoos tussen stoppen en onze modem daarop aansluiten.
Dit heeft een aantal bezwaren: er zijn meerdere lijnen met deze kleurencombinatie draden, als de lijn is stuk geknipt krijg je deze nooit meer goed naar boven toe, het is geen optie om modem + telefoon beneden te laten staan aangezien we zelf op 4 hoog wonen.
Een monteur van Online is geen optie omdat deze dit niet mag doen.
In feite zegt Online nu: wij hebben het signaal op jullie adres geleverd en nu zoeken jullie het verder maar uit.
Wij zijn inmiddels redelijk radeloos. Kunnen zij dit zomaar doen en zeggen? Schieten zij in principe hier niet tekort als leverancier? Kunnen jullie hier misschien een oorzaak voor bedenken?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Hans
Wij hebben aan abbonement snel internet + soms bellen van Online.
Wij hebben inmiddels al enige uren met de klantenservice gebeld en geen enkel bruikbaar antwoord gekregen (ook tegenstrijdige antwoorden).
Onlangs zijn wij verhuisd naar een huurhuis op de bovenste etage (meerdere bewoners waarvan er in ieder geval 1 een aansluiting heeft).
Het duurde al erg lang voordat Online het abbonement had verhuisd.
Na het inpluggen van de Thompson modem op ons nieuwe adres bleek dat het internet het niet doet.
Er komt wel een signaal binnen op onze modem (broadband lampje is groen, internet lampje is rood).
De vorige bewoner (sinds 3-4 weken weg) had wel internet op het aansluitpunt bij Telfort.
Volgens de eigenaar is er geen aansluiting boven, maar dat klopt niet gezien het bovenstaande.
Volgens de klantenservice moeten wij nu de binnenkomende lijn in de meterkast open knippen, er een wandcontactdoos tussen stoppen en onze modem daarop aansluiten.
Dit heeft een aantal bezwaren: er zijn meerdere lijnen met deze kleurencombinatie draden, als de lijn is stuk geknipt krijg je deze nooit meer goed naar boven toe, het is geen optie om modem + telefoon beneden te laten staan aangezien we zelf op 4 hoog wonen.
Een monteur van Online is geen optie omdat deze dit niet mag doen.
In feite zegt Online nu: wij hebben het signaal op jullie adres geleverd en nu zoeken jullie het verder maar uit.
Wij zijn inmiddels redelijk radeloos. Kunnen zij dit zomaar doen en zeggen? Schieten zij in principe hier niet tekort als leverancier? Kunnen jullie hier misschien een oorzaak voor bedenken?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Hans