Verhuur huisje laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wheelie111

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Hallo,

Ik ben met een website bezig voor iemand die een chalet verhuurt in het buitenland en nu leek het me leuk om een ''Bezetting'' pagina te maken. Dus een soort kalender waarop je kan zien van wanneer tot wanneer hij al bezet is en welke datum hij nog vrij is.

Nadeel is alleen dat ik geen idee heb hoe dit moet en het wel graag zou kunnen. Ik heb al met PHP geknoeid maar ik krijg het niet voor elkaar.

Hebbben jullie misschien ideeen/tips/suggesties?

Vriendelijk bedankt,
Wheelie

Gebruik je een CMS?

Als je bijvoorbeeld joomla zou gebruiken, dan zijn er veel plugins beschikbaar die dit aangeven...kun je ook gelijk meer dingen regelen....

Met een vrij lage leercurve is een en ander dan ook prima te beheren door de eigenaar van het chalet....kijk maar eens...

Het uiterlijk (templates) zijn veelal vrij downloadbaar en ook, met een beetje HTML en CSS voorkennis, is er heel wat moois te maken...

Ook mijn site is een joomlasite

Bedankt voor beide reacties, ik zal eens naar Joomla gaan kijken Cookz maar ik vroeg me hetzelfde af als defietser : Kan je mij dan een link bezorgen waar ik zo een module, component of plugin kan downloaden?

Defietser bedankt, zoiets inderdaad wat ik zoek dus ik ga er eens mee puzzelen.

Greetz
Wheelie

http://www.joomla.org
daar vind je van alles over joomla. Onder de knop extensions vind je alle extra's zoals plugins enzovoorts....

onder calenders kun je van alles vinden...zelfs boekingskalenders......maar ook de gewone kalenders kunnen meer dan geschikt zijn voor jouw doeleinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan