Verificatie Nero geeft maar 40 x dezelfde fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Ik gebruik XP home edition Voor het geval dat wil ik van mijn C party een backup maken en wel met Nero 7 Dvd{ISO] er een branden

De volgende waarschuwing verschijnt Deze compilatie voldoet niet aan ISO 9660 en Windows Standard d.w.z. dat tenminste een map met een padsector van meer dan 8 niveaus en/of een padnaam met meer dan 255 tekens Weet u zeker dat u door wilt gaan?
Daarom pas ik in Eigenschappen Compilatie al de verzachting van de beperkingen toe met uitzondering van “””De extensievan de ‘:1”””ISO bestandsversie niet toe voegen””
Echter de verificatie geeft het volgende aan bijv
16:31:06 #23 WINPFILE 5 File winpfile.cpp, Line 270
Toegang geweigerd.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys\091c2f8c0adee0c299f660954a577118_7b78e66b-f630-437a-aadd-592973bc49af
Daar achter “machinekeys 40 maal een andere reeks staat krijg ik ook 40 maal een zelfde soort fout

Wat kan ik doen om toch een bruikbare backup te krijgen ??? Wanneer u antwoordt denkt u er aan ik ben maar een hele kleine compuuteraan
De degene die alles weet ben ik zeer dankbaar
Een computergroet Sommer

Deze vraag lijkt me niet eenvoudig, maar ik antwoord en dus komt hij weer bovenaan.;)

verificatie Nero geeft maar 40xdezelfde fout

Ik zit met zweet in mijn handen te wachten op uw oplossing
een computergroet Sommer

Geachte Mumzel
hier volgt een groot verhaal
Ik ben een groot aantal uren kwijt om het vraagstuk verder uit te diepen Met Hijackthis is vastgesteld dat de zaak wat dat betreft in orde is Omdat met Nero het niet mogelijk is een onderzoek te doen buiten de procedure branden heb ik het programma CDCheck { spreek uit DVDCheck } toegepast op de C partie . Ik weet wat Hash betekent want ik heb het in 1967 mee moeten werken Het is het optellen van de bitjes. Meer weet ik er niet meer van ‘

Lees voor Docset{ Documenten en settings}

40 errors Kind : errors type:win32 file
C:\docset\application data\microsoft\crypto\RSA\machinekeys\40maal een verschillend lang verhaal
Message: toegang geweigerd code 5 Hash output file could not be created
Win32 This means the Message is exact message and error code as returned from Windows OS{by a function used by CDCheck}

298 errors kind note type hash file
C:\allusers windows\application data\microsoft\crypto\RSA\machine keys\iedere keer een lang verhaal
Message For at least one file only one file readabality wat tested because no valid hash file was founded{ dit is code 54]

4 errors kind error type win32 file
C;\local services NT authority\Ntuuser data
------------------------------------\ntuser dat.log
--------------------local settings\application data\microsoft\wondows\usr.class dat
---------------------------------------------------------------------------------\usr.cl datlog
Message Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt{code 32] Code 32 wordt niet vomschreven
Dit kan ik misschien met het programma Unlock oplossen

2 errors kind error type win 32 file
C:\ network serviceNTAuthority\Ntusrdata
----------------------------------------------\Ntusr.dat.log
Het proces enz.

8 errors note error type hash file

error;hash;MD5 hash check failed (current: 44E1D7A448C39A07607EDFC2B7A99DFA saved: D113CF1D9D94DA484A357E8161418E86 hash file: Bureaublad.CRC) (code: 46);C:\Documents and Settings\Sommer\Bureaublad\AVS Disc Creator.lnk
error;hash;MD5 hash check failed (current: 51F5C517B3007CCE9BD82986C78FE858 saved: 2E861A43FE2B88C066372DDF2B0AB13E hash file: Bureaublad.CRC) (code: 46);C:\Documents and Settings\Sommer\Bureaublad\CCleaner.lnk
\Sommer\Bureaublad\CCleaner.lnk
error;hash;MD5 hash check failed (current: 672F07FEA8BED54F631EF48BD7E069D4 saved: 480A9AE658F31117F1004DBC248B3975 hash file: Bureaublad.CRC) (code: 46);C:\Documents and Settings\Sommer\Bureaublad\CDCheck.lnk
Dit verhaal gaat in grote lijnen voor Eusing free registery cleaner Spybolt search and destroy Windows verkenner 7zip\7zip file manager en 7zip help ink
Code 46 ???? hash check failed{current:????hashfile ?????
Ik kan wat voor ????heb getypt niet hier weergegeven Het is een staande ruit met een s erachter

Warnings1134 kind note type hash file
C:docset\sommer bureaublad \1134 verwijzing
Message file present in C;\docset|\sommer\bureablad hash file not present in any hash file{code40}
Code40 hash file not present in any hash file

Om een beter inzicht te krijgen heb ik ook met CDBurner X een DVD gebrand Hier het resultaat
Waarschuwing Sommige bestanden konden niet aan de compilatie worden toegevoegd of ziju ingekort wegens een te lange naam zie de lijst voor details
Hier een voorbeeld
Bestandsnaam My Catalog.2psa Detail Toegang tot het pad C:\docset-----
Brondirectory C:docset\Al-----

Enkele bestanden komen niet door de verivicatie Bekihk voor details
BestandC;\docset\all users Windows------- Detail Grootte van bron en doel komen niet overeen
Dit komt 2 maal voor
Bestand C:\ docset\SommerAplicate----- Detail Grootte enz
Dit komt 3 maal voor
Bestandsnaam C:\docset\Sommer applicate ---- Detail Kan bron niet lezen van schijf
Het enigste wat ik nog weet is dat als het hashtotaal niet klopt het rommelt

Het programma CDCheck is freeware echt freeware !!!! Ik hoop dat u de oplossing weetWel
het volgende stel ik zet de Vuile bestanden in D over en ik brand van C een DVD Kan ik die gebruiken in geval ik een gehele schone partyC wil verkrijgen
Een computergroet Sommer

http://www.schoonepc.nl/optim/backup.html wordt een alternatie backup programma beschreven. Is het een optie dat eens te proberen? het wordt er duidelijk in beschreven. Voor die backup zou ik proberen de boel op te schonen met: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=217684. Daarna te herstarten en dan kijken of die errors er nog zijn. Zo niet dan een backup proberen te maken met dat alternatieve programma. Ik heb geen idee of het lukt, maar niet geschoten is altijd mis:)

Geachte Mumzel Door ziekte en andre narigheden was ik niet in staat op uw door mij zeer gewaarde reactie te reageren Ik heb het mooie programma c cleaner gedownloaded Het boek van Schone heb ik Het helpt niet echt Ik ga door met martelen Men raadt mij aan een image te maken van de Cpartie Dit te branden op een DVD RWT Een gratis programma heb ik gevonden Wat nu het beste is weet ik niet echter ervaring is de beste leermeester In dien u vindt dat de imagemethode is af te raden dan gaarne uw reactie
Een computergroet Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan