verijderen yahoo ID als ik wil inloggen op hotmail

• Onderwerp starter Onderwerp starter B84
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Wanneer ik wil inloggen op hotmail klik ik in het vakje windows live ID en nog voor ik n letter getypt heb komt automatisch een yahoomailadres omhoog wat ik er beslist uit wil halen. Ik kan niet ontdekken hoe dat adres moet verwijderen. Is dit adres opgeslagen in windows?

Kun je niet gewoon op zo'n naar beneden wijzend driehoekje klikken en vervolgens op (mijn emailadres vergeten)?
Zie deze afbeelding:
msnhlp.jpg
En deze:
Naamloos2.jpg

help...

Kun je niet gewoon op zo'n naar beneden wijzend driehoekje klikken en vervolgens op (mijn emailadres vergeten)?
Zie deze afbeelding:
Bekijk bijlage 114013
En deze:
Bekijk bijlage 114011

was ik zo blij met een reactie maar bij mij op t scherm komen die driehoekjes niet.
In het aanmeldscherm voor hotmail staat links onder aanmelden een blokje waar Windows Live ID: staat. Daar zet ik de cursor om mn mailadres te typen maar nog voor ik typ komt er n rits mailadressen waar er 1 bij staat die niét voor andere ogen bestemd is! Die moet eruit! Maar hoe??? Ik heb al van alles geprobeerd! Ook op opgeslagen windows live ID's weergeven maar dat schiet ook niet op! Windows help heeft geen antwoord. HELP!

Staat mijn vraag wel in de goeie topic?

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan