verjaardagen zonder herinnering

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
231
Als ik in contactpersonen een verjaardag toevoeg, dan wil ik dat hij die zonder herinnering opslaat. Nu moet ik na het invoeren van de verjaardag in Contactpersonen naar de Agenda gaan en naar de datum van de verjaardag gaan en de herinnering erbij uitschakelen, wat erg omslachtig is. Is er niet een instelling om verjaardagen standaard zonder herinnering op te slaan?

Alvast dank!
 
Hoi,

Nee, dat kan niet.
De verjaardag of 'speciale datum' wordt vastgelegd als een agenda-item met terugkeerpatroon.
Die vallen onder de ingestelde standaard voor herinneringen.
Je kunt evt. het geluid en de vermelding uitschakelen, maar dat geldt dan voor alle afspraken en je moet dan 'handmatig' bij elke afspraak aangeven of je er aan herinnerd wilt worden:

Menu: Extra > Opties.
Tabblad 'Overige'; knop: Geavanceerde opties ...
Onderaan de knop: Herinneringsopties.
 
ik kan me bijna niet voorstellen dat dat niet apart uitgschakeld kan worden. Het is toch niet echt normaal dat je om 12 uur snachts elke keer wakker wordt door een verjaardagsmelding??
 
ik kan me bijna niet voorstellen dat dat niet apart uitgschakeld kan worden. Het is toch niet echt normaal dat je om 12 uur snachts elke keer wakker wordt door een verjaardagsmelding??

O, dat is heel simpel hoor: apparaat uitschakelen .... dat scheelt bovendien weer energie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan