HEEL ERG BEDANKT VOOR JE AANDACHT!!
Stel dat ik nog een ander moederbord zou halen welke zou je me dan nog adviseren..
(of is dat dan een domme keus.)
Deze is dus prima.
Qua prosessor die of nog een zwaardere?
(Of is dit ook een domme vraag)
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden overigens wel

. Voor gamen is dit een hele goede processor. Er is 1 processor beter, maar met gamen ga je dat toch niet merken.
PS: zou ik met dit moederbord de komende 5 jaar mee verder kunnen? ook goed upgraden..
Dat durf ik niet te zeggen. Eigenlijk niet. Maar er is voor dit socket geen alternatief. Volgend jaar komt er een nieuwe chipset, waar je langer mee kan doen. (zal pas aan het eind van volgend jaar zijn). Er is wel een alternatief en dat is een ander socket. Alleen de processor daarvan is duurder en ook het moederbord is een stuk duurder, terwijl de prestaties gelijk zijn.
Dan kan je beter accepteren dat je mogelijk een keer je moederbord moet vervangen.
-Ik zou er een nieuwe videokaart bij in kunnen drukken dan heb ik toch het dubbele..
2 videokaarten zal nooit betekenen 2x zo goed. Zo goed werkt de technologie niet. Maar goed: gemiddeld gezien zorgt het ervoor dat je pc een stuk sterker wordt.
Hoe groot is overigens je scherm / wat is de maximale resolutie?
-vreet de stroomkast altijd zoveel watt of alleen wat die nodig heeft qua stroom verbruik..
-de kast is die een beetje geluidsdempent? wat dat wil ik graag.
http://www.hardwarecanucks.com/foru...ter-storm-scout-mid-tower-case-review-13.html
Volgens de conclusie is ie stil.
Maar dan is het misschien verstandig nog een stille processorkoeler erbij te bestellen.
- hoe is de service bij deze zaak?
nogmaals bedankt
http://tweakers.net/shopreview/4974/4launch.html
Lees het een beetje door. Het is in elk geval 1 van de grote computerwebshops van nederland.
Overigens kan je ook bestellen bij Azerty. Wil het best daar ook voor je samenstellen.
Daar is de Haf 922-kast ook nog betaalbaar: die is misschien nog geschikter.
Het probleem is alleen dat die kast in de Best Buy Guide van Tweakers.net staat. Mijn ervaring is dat die onderdelen altijd wat moeilijker leverbaar zijn. (dankzij de bekendheid van die BBG)