• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verjaardagskalender

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je me weer overtreffen?

Is er een keer een vraag die ik wel enigzins kan oplossen... Kom jij weer :eek:

:P

Hier:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6V8KJWG4NY74.xls

Daar zit alles in verwerkt. Ook de verjaardagen. Op blad, feestdagen, heb je 2 kolommen. Als je dat ziet spreekt het voorzich. En op blad Januari staat ook nog wat tekst en uitleg dat je maar even door moet lezen.

Ik heb je al heel ver geholpen. Je hoeft zelf bijna niets meer te doen.

Veel Succes!!
Dit lijkt hetzelfde bestand als uit post 16. Graag dan wel even de bron erbij vermelden, is wel zo netjes.

Dat heb ik zelf gemaakt ;)

Het is het voorbeeld bestand alleen dan met verjaardagen en feestdagen WERKEND!.

Wat je in blad1 aangeeft verwerkt hij in blad2..

Laatst bewerkt:
ik wil een verjaardagskalender maken in excel.
de dagen auto laten invullen lukt (en zelfsl de zaterdagen en zondagen in een andere kleur).
Shidan,

Kijk eens op de Excel-pagina op mijn site: daar staan twee kalenders met een lijst met feestdagen die je kunt aanvullen met verjaardagen, er staan nu wat voorbeeldverjaardagen. De maand per A4 kun je aanvullen met een foto per maand en uitprinten. Voor jaar per A4 geldt dat op het jaaroverzicht een feest- of verjaardag is gemarkeerd. Op het blad maand, dat je steeds kun aanpassen, staan de omschrijvingen. Vermelding van een datum moet met =Datum(jaar;<jouw maand>;<jouw dag>) zodat de datum wordt aangepast na wijziging van het jaar.

Laatst bewerkt:
Beste sihdan , hetzelfde bestandje zoals 11221122 , maar zonder de hulpkolom die voor niks nodig is en zelf niet dynamisch .
@11221122 een datum kan je op veel manier in een cel weergeven , en hij blijft steeds zijn waarde behouden ook al staat er di of wo enz. In post # 12 was je nog aan het worstelen met de opmaak voor de Za en Zo en dan opeens had je de oplossing met benoeming van ...... :rolleyes:

Bijlagen

Hoe bedoel je, opeens had ik de oplossing met benoeming van??

EDIT: Trucker, Was het weer nodig? :P Mijn verjaardag weghalen uit zijn kalender?? Hahaha

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je, opeens had ik de oplossing met benoeming van??

EDIT: Trucker, Was het weer nodig? :P Mijn verjaardag weghalen uit zijn kalender?? Hahaha
11221122 . Ik zou je leren werken met en HEX editor en je laten zien wat je allemaal kan zien in een excel bestandje :eek: :eek:

Ik begrijp jouw af en toe echt niet :o

Wanneer heb je tegen mij gezegt dat je mij zou leren met een HEX editor te werken.?

Beste oplossers ;)

Ik denk dat jullie, jullie tijd aan het verprutsen zijn aan deze topic.

Ik heb een goede oplossing gegeven in topic #20 en nu is het gewoon afwachten wat TS hier van vindt.

Wat betreft Hex Editor wat Trucker10 zegt, dit is een hacking tooltje waar je alles op kan zien.

Groetjes Danny. :thumb:

Ik weet wat een hex editor is. Maar ik vroeg aan trucker wanneer hij tegen mij heeft gezegt om mij te leren werken met dat tooltje!?

bedankt jongens, met jullie hulp heb ik bekomen wat ik wilde.
met excuses voor de late replay.
ik kon even niet online komen.

hartelijke dank aan degenen die mij hebben geholpen

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan