verkeerd gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

de Brandweer

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Hallo nog een vraagje, mijn schoonvader heeft een mailtje verwijdert en dat was een ontzettend belangrijk mailtje maar u voelt hem al aankomen de prullenbak is al geleegd dus het mailtje is echt weg.
zijn er nog mensen die tips en ideeen hebben en of tovenaar zijn die mij willen helpen het mailtje terug te halen.
ik weet dat er programma's zijn die dat kunnen maar ik weet niet goed welke ik daar het beste voor kan gebruiken.

weer alvast bedankt voor de gedane moeite

René uit uden.

Je zou kunnen proberen je schijnbaar verloren gegane e-mailberichten terug te vinden met 't programma MailNavigator:klik hier

Ook zou je kunnen proberen d.m.v. de trial-versie van "EasyRecovery EmailRepair" alles op te zoeken en te herstellen: klik hier

Bedankt ik ga het proberen ik sta nog wel open voor andere tips mocht het morgen gelukt zijn zal ik de vraag in opgelost veranderen.

bedankt voor de moeite

groetje rene

verkeerd gedaan vraag

Hallo ik ben nu druk bezig met de programma's die jullie mij hebben aangeboden alleen ik krijg het nog niet voor elkaar heeft er misschien iemand een ervaring met een bepaald programma waarvan het zeker is dat die het doet en of goeie tips heeft

alvast bedankt voor de gedane moeite,

Rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan