Verkeerd landnummer gebruikt, kan ik nog achter sms komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan1985

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
5
Hoi allemaal!

Ik zit met een probleempje en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen..
Dit is mijn eerste post en weet niet zeker of ik op het goede forum zit, maar dat hoor ik wel van jullie..;)

Het zit zo:

Ik heb op vakantie een leuk deens meisje ontmoet en mijn nummer gegeven alleen volgens mij heb ik dat verkeerd gedaan. Ik heb het nummer 003106284***** gegeven, maar nu ben ik thuis en hoorde ik dat ik het nummer 00316284***** had moeten geven..

Nu is het probleem dat ik verder geen gegevens van mij heeft en zij ook niet van mij.. Is het waar dat haar smsjes hierdoor niet aankomen of heeft ze gewoon niet gesmst.. En kan ik daar op een of andere manier nog achterkomen?

Alsjeblieft geen grapjes over dat ze me heeft laten zitten en dat soort dingen haha;)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Gr,
 
Als ze dat nummer gebruikt heeft dat jij gegeven hebt, komen de eventueel verstuurde sms'jes niet aan
 
Hoi,

Jij geen nummer van haar ?en misschien komt ze er zelf nog achter dat 0031 zal bij haar ook in het telefoonboek vermeld worden en anders word moeilijk denk ik zo.

Modag
 
Hoi,

Jij geen nummer van haar ?en misschien komt ze er zelf nog achter dat 0031 zal bij haar ook in het telefoonboek vermeld worden en anders word moeilijk denk ik zo.

Modag

Ja misschien verkeerde titel gemaakt waardoor er een misverstandje is ontstaan:
Het gaat er om dat ik de 0 van 06 er bij heb gezet, terwijl dat niet zou moeten..
 
Hoi,

Ja dat begrijp ik maar vaak wordt er een voorbeeld gegeven van een nummer dus dan zal bv staan 003120 123456 misschien dat er dan een lampje gaat branden.

Modag
 
Hoi,

Hoop ik ook voor je, anders toch maar een klein grapje Nederlandse meisjes zijn ook leuk:D:D;)

Modag
 
Sluit mij voor de 2e keer vandaag bij de vorige 'schrijver' aan. Kijk maar eens naar mijn Nederlandse meisje.................. (wonderschoon toch......?)
 

Bijlagen

  • PICT0772.jpg
    PICT0772.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Sluit mij voor de 2e keer vandaag bij de vorige 'schrijver' aan. Kijk maar eens naar mijn Nederlandse meisje.................. (wonderschoon toch......?)

Haha heel mooi hoor!

Maar heeft ze ook een mobieltje dan? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan