ik heb op dit moment een probleempje, ik heb mijn computer geformatteerd en weer opnieuw geiinstalleert. alleen wou k mijn 3d kaart installeren (ATI Asus 9200) ,dat verliep gewoon goed, de driver geiinstalleert van de cd die ik erbij had gekregen en dat werkte ook. alleen had k wat problemen met het beeld op mijn tv van me 3d kaart en de optie wmd capture driver kon ik niet installeren... dus was ik een forum opgegaan voor een wmd capture driver... die had ik geiinstalleert alleen kwam k er achter dat dat een driver was voor een ATI Radeon.. maar dat was dus al te laat en nu heb ik op mijn televisie mijn start balk en op m
'n monitor mijn bureaublad... weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? als ik met mijn muis ook naar rechts ga in mijn monitor komt m'n muis wel op tv en kan ik wel mijn taakbalk gebruiken.. ik zou dus graag mijn taakbalk terug willen op mijn monitor.. en die driver van ATI Radeon 9200 ongedaan hebben..ik heb ook al geprobeert de driver van mijn asus 9200 te installeren maar heb nog steeds hetzelfde probleem
i really need help on this one guys..
'n monitor mijn bureaublad... weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? als ik met mijn muis ook naar rechts ga in mijn monitor komt m'n muis wel op tv en kan ik wel mijn taakbalk gebruiken.. ik zou dus graag mijn taakbalk terug willen op mijn monitor.. en die driver van ATI Radeon 9200 ongedaan hebben..ik heb ook al geprobeert de driver van mijn asus 9200 te installeren maar heb nog steeds hetzelfde probleem