Verkeerde installatietaal gekozen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervandijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
75
Heb bij mijn nieuwe laptop de verkeerde keuze gemaakt bij het opstarten. Ik heb i.p.v. Nederlands als taal, op Engels gedrukt. Nu heb ik VISTA in de engelse taal. Kan ik ergens dit regelen dat ik VISTA heb in de Nederlandse taal?:confused:
 
Heb bij mijn nieuwe laptop de verkeerde keuze gemaakt bij het opstarten. Ik heb i.p.v. Nederlands als taal, op Engels gedrukt. Nu heb ik VISTA in de engelse taal. Kan ik ergens dit regelen dat ik VISTA heb in de Nederlandse taal?:confused:

Het is helaas niet mogelijk om van taal te veranderen, je kan wel met de meegeleverde software het besturingssoftware het OS opnieuw installeren.:D:D:D

Wel bij de nieuwe installatie denken aan de juiste taalkeuze :p:p:p
 
Was ik al bang voor......

Bedankt voor de reactie:) Ik was daar al bang voor dus......gaan we dat maar doen en nu goed richten met mijn vinger!:D
 
Nou als je windows vista ultimate hebt is het wel degelijk mogenlijk om van taal te veranderen, Mocht dit zo zijn moet je eens naar windows vista ultimate extra`s gaan, daar kun je bekijken welke taal pakket je wilt downloaden en instaleren
 
Nou als je windows vista ultimate hebt is het wel degelijk mogenlijk om van taal te veranderen, Mocht dit zo zijn moet je eens naar windows vista ultimate extra`s gaan, daar kun je bekijken welke taal pakket je wilt downloaden en instaleren

ja ok in de ultimate versie wel, maar dat staat niet standaard op een laptop:cool::cool:

dus vandaar mijn advies ;););)
 
ja ok in de ultimate versie wel, maar dat staat niet standaard op een laptop:cool::cool:

dus vandaar mijn advies ;););)

Hoe weet je dat nou van de laptop van TS...

TS heeft Vista ZELF geinstalleerd, dus heeft waarschijnlijk een originele Vista DVD. Misschien heeft hij WEL gewoon Vista Ultimate geinstalleerd!
 
Laatst bewerkt:
omdat ik zelf al 15 jaar in de IT zit met mijn eigen bedrijf, heb ik wel het een en ander aan kennis opgebouwd, en vandaar uit heb ik het advies gegeven

Henk ;););)
 
Dus omdat jij al 15 jaar in de IT zit kun je op afstand, zonder enige informatie, bepalen welk OS iemand zelf op zijn niet nader genoemde laptop heeft geinstalleerd??
(we hebben het NIET over voor-geinstalleerde systeemsoftware he...)

Nou, ik heb ook al heel wat ervaring maar dat is me toch nog nooit gelukt!

Maar goed, met deze discussie is TS niet verder geholpen
 
heb jij gelijk in, en dat is wel het belangrijkste toch:):):)

maar je hoef daarom nog niet zo kriebelig te reageren;);)
 
Ik reageer niet kriebelig, het zou voor TS alleen zonde van de tijd en het werk zijn om een volledige herinstallatie te doen wanneer dat misschien niet nodig is.
Vandaar dat ik eerst graag van TS wil horen welk OS het/zij heeft geinstalleerd voordat ik adviezen geef!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan