Verkeerde medium??

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Ik heb een videobestand van het MPEG formaat op m'n pc. Als ik probeer dit naar een DVD te branden met
Nero Express (7.0) wordt er wel geconverteerd maar als Nero wil branden gaat de lade van de brander open en komt er de volgende melding in het scherm:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Uw compilatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw compilatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium.

Schijf vereist voor de compilatie: CD-R/RW
Schijftype in de recorder: DVD+R
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hoe kan ik instellingen wijzigen zodat het branden op een "+" schijfje wel lukt.

De brander kan zowel "+" als "-" schijfjes branden.

Met lezen zal het wel goed gaan m.b.t. die + en - maar weet je zeker dat die brander ook + kan branden?

Anders eens met een andere + proberen.
Ook met cd-writers heb je wel eens dat bepaalde typen niet geaccepteerd worden.

Ik heb al eerder enkele films, die niet meer geconverteerd hoefden te worden, via "NERO burning ROM" op DVD+ gebrand dus dat werkt.
Ik heb nu ook een andere DVD+ gebruikt maar dit helpt helaas niet.
Ik heb zelf de indruk dat het gaat om een instelling van NERO voor branden via "NERO Express" maar kan zelf geen instelling hiervoor vinden.
(Ook bijv. data naar een DVD+ schrijven levert dezelfde foutmelding op.)

Nog andere suggesties?

Gr. PJ

Je zou Gspot eens kunnen downloaden.
Je komt dan wat meer te weten over de inhoud van de film. Vergelijk dan met eentje die wel gebrand kon worden.

Het branden van een data DVD op een + DVD lukt ook niet vanuit NERO Express, wel vanuit NERO burning ROM???
Het heeft dus weinig te maken met de film. Gspot bied hier dan ook geen oplossing naar mijn mening. Toch?

Probeer het eens vanuit Nero Vision. Dan heb je ze allemaal gehad. :)

Ook geen succes.

Ik heb het hele programma opnieuw geinstalleerd en werkt nu wel. Oorzaak?????

Toch bedankt voor je antwoorden!

Groetjes,
Pieter-Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan