verkeerde processor?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MoZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MoZ

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Hallo allemaal,

zojuist heb ik mijn nieuwe systeem opgehaald bij paradigit,
alles klopt, maar ik had zeker weten een Intel Core 2 Duo E 6750 processor besteld. (had ik veranderd in de configuratie) :(
Op de bon staat echter een E6550. Deze heeft 2x2,33 GHz terwijl de E6750 2x2,66 GHz heeft.

De prijs hebben ze ook zelf aangepast, maar dit viel me niet op omdat ik ook nog een netwerkkaartje er achteraf had bijbesteld > de prijs zou dus nog veranderen.

Ik heb het idee dat toen ze mijn bestelling daar invoerden een foutje hebben gemaakt en de processor hebben veranderd, want ik weet ZEKER dat ik voor de E6750 heb gekozen...

Is het de moeite waard om hier achteraan te gaan? Is het snelheidsverschil merkbaar? Of kan ik nooit mijn gelijk halen? Ik heb tenslotte de configuratie nooit per email toegestuur gekregen, alleen een ordernummer.

Bedankt voor de moeite! :thumb:

Tja, het is naar mijn idee wel de moeite hoor.
Gewoon even navragen kan toch geen kwaad?
Kleine moeite om hem aan te passen lijkt mij.

Maar is het snelheidsverschil merkbaar?

Ben echt een beetje een leek met processoren...:confused:

Durf ik niet te zeggen, dat zal relatief zijn.
Oftewel ik denk dat je er niet heeeeeeel veel van merkt.

Gaat meer om het principe dat je niet krijgt wat je besteld hebt en dat hoort niet en ben ik ook niet gewend van Paradigit.

Laatst bewerkt:
Hmm.. toch maar even gebeld: ze gaan even kijken wat er aan te doen is...

Word teruggebeld.

Jammer dat je bij Paradigit geen bevesting in je mail krijgt van je bestelling in de vorm van de opgegeven configuratie, ik kreeg alleen een ordernummer. Gelukkig heb ik nog een screenprintje.

Heel verstandig dat je nog een screenshot hebt gemaakt.
En als ik mij niet vergis in Paradigit komen ze wel met een oplossing.

Gewoon contact opnemen met Paradigit en het probleem voorleggen. Ze bijten niet (denk ik) en als het allemaal nieuw is dan zullen je gewoon helpen.
Of er snelheidsverschil is of niet lijkt me niet relevant. Jij hebt een bepaalde configuratie besteld dus hun moeten die leveren (ervan uitgaande dat je bestelling duidelijk was).

Ron

het lijk er op dat de laaste confugratie niet goed is door gegeven.
je kan hier over bellen met dat bedrijf.
zo iets had ik ooit gehad met alternate dit is toen aan gepast door dat er een storring,
was op het moment van aan passen van een systeem.

Uhhh....hij heeft al gebeld lieve mensen ;)

Paradigit gaat er al naar kijken,,,,:thumb:

Probleem opgelost!

Paradigit komt volgende week even aan huis om mijn processor te vervangen! Ik kan hem gewoon gaan installeren!

:thumb: Mooi opgelost door Paradigit! :thumb:

Zo zie je maar wat een simpel telefoontje dan doen!

Zet de vraag ook even op opgelost aub

Ron

Probleem opgelost!

Paradigit komt volgende week even aan huis om mijn processor te vervangen! Ik kan hem gewoon gaan installeren!

:thumb: Mooi opgelost door Paradigit! :thumb:

Ik had niet anders verwacht van ze.
Mijn vertrouwen in die zaak wordt weer eens bewezen zoals ik die ook heb met Alternate :thumb:

Hmmm.....

waar nog wel even aan moet worden toegevoegd dat ik op de afgesproken dag na anderhalf uur nog geen Paradigit heb zien langskomen.... Beetje jammer.
Nog eens bellen dan maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan