Verkeerde Resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderisbestok

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
240
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag opeens het probleem dat ik mijn beeldscherm niet meer op de goede resolutie kan instellen.
Ik heb een pc met windows 8, ingesteld voor gebruik met twee beeldschermen. Mijn tweede beeldscherm zit wel op de
goede resolutie 1280 bij 1024, maar bij mijn grotere hoofdbeeldscherm krijg ik de resolutie niet hoger dan 1600 bij 1200 terwijl
hij 1900 bij 1080 moet zijn. Voordat ik dit probleem had is mijn computer wel zonder op afsluiten te drukken afgesloten (Stroomuitval),
en toen ik hem vandaag opstarte had hij dit probleem opeens.

De drivers voor mn videokaart AMD Radeon HD 5770 heb ik al opnieuw geinstalleerd;
via deze link: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista64.aspx?type=2.4.1&product=2.4.1.3.42%3b2.4.1.3.44&lang=us&rev=&ostype=Windows%25208%2520-%252064-Bit%2520Edition heb ik de tweede driver van boven (Beta) geinstalleerd, alleen dit heeft geen verschil gemaakt. Iemand enig iedee hoe ik dit kan oplossen?

Sander
 
Catalyst control had ik al, en dit probleem had ik eerst niet met mijn twee beeldschermen
 
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies mis was,
maar ben vandaag nog een keer alle opties van AMD VISIOIN control langsgegaan en kwam dit keer bij
Mijn VGA-beeldschermen en vervolgens Eigenschappen, het volgende tegen:lol.jpg
Ik heb toen het vakje EDID uitgevinkt en als maximumresolutie 1920x1080 aangegeven, nu werkt alles weer perfect!

Sander Hansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan