verkeerde richting??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
de koeling van mijn proccessor heeft het stickertje naar binne dus hij blaast naar binne is dat wel goed??

Zolang de lucht maar vanaf de processor gezogen wordt. Dan zou ik me er geen zorgen over maken.

kan wel maar bij mij zuigt hij de lucht aan via de koeling dus hij zuigt de warme lucht weg
en bij een ander bordje doet hij het net anders om blaast hij koude lucht op koeling
en allebij doen ze normaal ik denk dat het wel goed is
maar mijn idee is dat hij koude lucht naar de cpu blaast
dat is het beste
maar waterkoeling is nog beter
heb er een water gekoelt en het water wordt nog eens gekoeld door een koelkast element
lekker koel
:p :p :p :p :p :thumb: :thumb:

ik heb maar 2 koelingen de een blaast op de proccessor en die andere is voor de voeding

de temp. van mijn proccessor licht tussen de 75 en 79 grade zegt everest home edition

zo dat is lekker voor in de winter
is wel warm hoor
heb een amd 2400+ xp
en hij is nu rond de 56 g
en is al een paar uur aan voor de rest heb ik alleen de fan van de voeding en van de cpu natuurlijk
en over die anderre maar te zwijgen want die zit rond de 40 g gestrest en dat is een amd 3000+xp:thumb

Geplaatst door Bilal Almasoudi
de temp. van mijn proccessor licht tussen de 75 en 79 grade zegt everest home edition

Vind ik wel behoorlijk warm. Als het een AMD is kan het nog juist door de beugel, maar ik zou toch een fan bijplaatsen om de case te koelen.

amd??

wat is een AMD voor het geval de proccessor is ik heb een p3 1.2, maar ik heb nu nog wat gevonde. als ik niks met mijn computer doe dan begint de temp. te dale hij ging van 74 grade naar 69 grade en toen ik em weer begn te gebruike begon ie weer te stijge naar 76 grade en soms als ik mijn computer goed gebruik tot de 79 grade

amd Duron en intel p3 zijn 2 verschillende dingen. dus ik begrijp het niet meer:confused: :confused: :confused:
volgens mij!!! of heb ik het nou verkeerd

maar als het een pentium is dan is het wel erg warm
beter koellen

Laatst bewerkt:
ik heb effe gekeken bij everest en daar stond: CPU type AMD Duron XP 1200 Mhz (12x100)
Als het inderdaad deze processor(CPU) is, dan kan ie redelijk warm worden.
Toch is de temperatuur, die je noemt, te warm.

Heb je gekeken of het koelblok en de fan van de processor wel vrij van stof is.
Koelingsgaten van de voeding wel vrij van stof?

wat is er dan met cpu, is dat een slechte of zo
AMD staat er om bekent warmer te worden dan de Pentium processor.
Tegenwoordig valt het mee, maar het model wat jij hebt kan redelijk warm worden.
In de tijd dat jou processor op de markt kwam, waren de AMD's heethoofden.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan