Verkeerde schermresolutie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smolly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2010
Hallo,

Ik heb jullie hulp nodig, want kom er zelf niet meer uit.
Mijn mannetje heeft achter mijn laptop gezeten en zei: oja ik weet niet wat er gebeurt is,maar is eens was alles klein.......Jaja :shocked:
Ik heb de pictogrammen wel groter gekregen en lettertype lukt ook wel op het bureaublad, maar met internet e.d dan staat alles weer heel erg klein.:confused:
Heb net 4x systeemherstel gedaan stond goed:D,maar toen moest ik op oke drukken en pats weer alles ienimieneie klein:(:evil::confused:
Dus ik weet het niet meer en zo kan ik niet goed werken op de computer want ivm mijn ziekte.Wil alles gewoon weer normaal hebben staan,zoals ik de computer een week geleden achter liet....haha

nou bedankt dat ik hier mijn computerzorgen kwijt kan

vriendelijke groetjes,

Bianca

Laatst bewerkt door een moderator:
Wil alles gewoon weer normaal hebben staan,zoals ik de computer een week geleden achter liet....haha

En hoe was dit? Kan je eens een screenshot maken hoe het er nu uit ziet?

dnties zei:
Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Fijn z'n man:d :d misschien kan je vragen of hij misschien de resolutie heeft veranderd.

Volgens mij heeft hij dan aan de beeldschermresolutie gezeten..

dit kun je instellen door> bureaublad, rechter muisknop, eigenschappen, Instellingen en dan links onderin, dit kun je weer instellen door de desbetreffende resolutie te kiezen die voor jou pc goed is

hallo,

helaas weet ik niet hoe ik screenshot moet maken....heb net revolutieveranderd en is al beter alleen staat het beeld nu wat breed volgens mij maar ??????

ik wacht wel even misschien nog meer tips die komen bedankt alvast bedankt!!!!

groetjes bianca

Hoi,
kun je niet gewoon alle schermresoluties uitproberen die beschikbaar zijn? Totdat je de goeie gevonden hebt?
Succes.

gelukt!!!!!

Hallo,Ik wil even zeggen het is gelukt.Ben de hele tijd met de revolutie aan de knoei geweest en heb hem eindelijk zo als ie hoort!!!!!:D

Ik wil jullie bedanken:thumb::thumb:voor jullie medewerking en tips.

vriendelijke groeten

bianca-blije bianca:d

Mooi zo!;)

weet je gelijk de volgende keer waar het aan ligt

TIP: zet een wachtwoord op je laptop:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan