Verkeerde tijdzone in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeedHelpPlease

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Ik heb ook een vraag ik heb windows live mail en nu heb ik ergens in mijn instellingen waarschijnlijk verkeerde tijdzone gekozen (London) zodat het tijdstip van mijn verzonden emails 2 uur eerder lijkt hoe kan ik dit wijzigen naar de tijdzone Amsterdam..

ik ben nu al 2 uur bezig en het enige wat ik kon vinden is dat je bij je space wijzigingen kunt aanbrengen en ook de tijdzone veranderen..maar de tijden op de mails veranderen hierbij niet HEEL IRRITANT!! Wie kan mij helpen please zodat er wel de juiste tijdstip staat als ik een email stuur??

Thnx

Al bij configuratiescherm > "Datum en tijd" gekeken? Daar kun je de tijdzone instellen.

Hallo,

Voor de Windows live mail van mijn tante geldt in wezen hetzelfde probleem, waarvan ik niet weet hoe dit te verhelpen.
Zij krijgt emails van anderen met een tijd twee uur eerder dan de werkelijke tijd.
Waar is zoiets te wijzigen in Windows live mail?
Via opties word ik niets wijzer.:eek:
De tijdzone van de pc-klok staat correct ingesteld.

Groeten Everhart

Windows Live Mail tijd instellen.

Ik zie dat er al een tijd niet meer is gereageerd op dit onderwerp, maar ik heb denk ik een antwoord op deze vraag.
Ik had tot zo'n tien minuten geleden hetzelfde probleem met Windows Live Mail: de tijdinstelling was 2 uur te vroeg.

Hoe ik dit opgelost heb:
Opties > meer opties > persoonlijke gegevens bekijken en bewerken
Er staat nu een lijst met gegevens. Klik achter "land/regio: Nederland" op wijzigen.
U komt nu op de pagina "geregistreerde gegevens" met onder het kopje "Thuislocatie" de mogelijkheid tot het instellen van de tijdzone. (Waarschijnlijk staat deze op "Universele tijd - GMT", wijzigen naar "Amsterdam, Nederland - CET".)

Ik hoop dat anderen met hetzelfde probleem hiermee geholpen zijn!

Goede uitleg

Hoi Mqrieke.
Bedankt over je uitleg over de tijd instellen in hotmail.Het is gelukt en daar ben ik blij mee.

Groet Nel61.:thumb:

Tijdsaanduiding inkomende berichten

Hallo,

Ik heb al maanden een foutieve tijdsaanduiding bij inkomende berichten via Incredimail.
De berichten komen tijdig binnen, maar bij de tijdsaanduiding staat 1 uur later..........:confused:

Ik probeer al een hele tijd via mijn provider BASE, maar ik krijg gewoon geen antwoord.

Misschien kan iemand van jullie mij helpen? Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan