Hoi allemaal ,
Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd waarbij de fout optreedt.
De code die ik hierin gebruik heeft altijd goed gewerkt en nu ineens niet meer .
Ik kan niet vinden wat de fout is.
In kolom A gebruik ik een oplopende nummering.
In kolom B zet ik een shape van een fototoestel waarop je moet klikken als er bij een bepaalde nummering een folder moet geopend of aangemaakt moet worden.
Als ik dan op deze shape klik opent de desbetreffende folder door met een offset te werken zodat ik de nummer in de eerste kolom bekom via vba code.
Tot en met nummer 143 heeft dit perfect gewerkt.
Vanaf een paar dagen als ik nu een shape toevoeg op eender welk nummer , werkt de application caller niet meer.
Deze geeft de verkeerde waarde.
Als ik mijn shape kopieer van een vorige shape neemt deze de nummering van de gekopieerde shape en niet de nummering die ervoor staat.
Begrijp het niet en krijg het ook niet gevonden.
Iemand een idee ?
p.s. Als je het voorbeeld gebruikt moet je wel nog ff een mapje "Rapporten" maken op C-drive.
Alvast bedankt.
Bekijk bijlage RapportenDatabase.xls
Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd waarbij de fout optreedt.
De code die ik hierin gebruik heeft altijd goed gewerkt en nu ineens niet meer .
Ik kan niet vinden wat de fout is.
In kolom A gebruik ik een oplopende nummering.
In kolom B zet ik een shape van een fototoestel waarop je moet klikken als er bij een bepaalde nummering een folder moet geopend of aangemaakt moet worden.
Als ik dan op deze shape klik opent de desbetreffende folder door met een offset te werken zodat ik de nummer in de eerste kolom bekom via vba code.
Tot en met nummer 143 heeft dit perfect gewerkt.
Vanaf een paar dagen als ik nu een shape toevoeg op eender welk nummer , werkt de application caller niet meer.
Deze geeft de verkeerde waarde.
Als ik mijn shape kopieer van een vorige shape neemt deze de nummering van de gekopieerde shape en niet de nummering die ervoor staat.
Begrijp het niet en krijg het ook niet gevonden.
Iemand een idee ?
p.s. Als je het voorbeeld gebruikt moet je wel nog ff een mapje "Rapporten" maken op C-drive.
Alvast bedankt.
Bekijk bijlage RapportenDatabase.xls
Laatst bewerkt: