verkeerde weergave van toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinb

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Als ik de 6 intoets krijg ik er een \ voor, zo dus \6.
Weet iemand hier een oplossing voor?:confused:

Alvast bedankt

Is dat al een tijd zo of net? Als het sinds net is even opnieuw opstarten. Staat rechts onderin beeld bij dat toetsenbord de indeling op VS internationaal? En taal op Nederlands?

Is al een tijd zo [2 weken], is plotseling onstaan, ook niet nadat ik iets heb geinstalleerd.En alles staat nog steeds goed.

Ik weet niet of spyware dit soort dingen kunnen veroorzaken. Heb er nog nooit van gehoord. Je zou het kunnen proberen door je pc spywarevrij te maken en een hijackthis log na te laten kijken.

In dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=144016 staat in het eerste bericht wat je moet doen. Plaats dan DAAR je hijackthis log en een expert zal je daar vertellen wat je moet doen.

Helpt het niet, is je pc in ieder geval weer schoon.:) en moeten we verder zoeken.

Noop geen laptop, gaat hijackthis is proberen. Toetsenbord opnieuw installeren helpt ook niet trouwens.

Is het alleen bij de cijfers? er is ook niets met de / toets? (Blijft af en toe hangen of zo?)

Toevallig een toetsenbord dat bij een IBM-pc hoort?

In dat geval moet de taalinstelling vaak Nederland-Nederland zijn ipv Nederland-VS

Geplaatst door Tanja1968
Is het alleen bij de cijfers? er is ook niets met de / toets? (Blijft af en toe hangen of zo?)

Noop het is puur alleen bij de 6 [aan de rechterkant toetsenbord, bovenaan doet het wel goed] voor de rest doet het het allemaal.

Heb je hem er al uitgewipt en eronder schoongemaakt? Kan nooit een installatie/software probleem zijn als het maar bij 1 toets is. En maak dan gelijk de / toets schoon voor het geval dat....

Heb hem eruit gewipt en schoongemaakt wat er schoon te maken viel. Probleem is er nog steeds. Ben er achter gekomen dat het probleem er alleen is met een tekstverwerkings programma, in de calculator is het probleem er niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan