• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkeerde weergave waarde cel bij verwijzing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander S

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Hallo,

In een werkmap haal ik de waarde van een cel over van het ene tabblad naar het andere met een = teken. De nieuwe cel verwijst naar de juiste cel maar hij laat een verkeerde waarde zien. Als ik dan in de invoerbalk klik en dan op enter druk laat ie wel de goede waarde zien. Moet ik refreshen of zo? En zo ja hoe dan? Ik hoop dat iemand het weet!

Groet, Sander

Laatst bewerkt:
Beste Sander S ;)

Druk op de sneltoets F5 = vernieuwen OF
Druk op de sneltoets F9 = herberekenen.

Groetjes Danny. :thumb:

kan ik herberekenen ook standaard aan zetten?

Nog even een vraagje aan Danny, is er een instelling waarbij je automatisch herbereken aan of uit kan zetten? Voorheen ging het namelijk automatisch. Mijn F9 knop is vandaag compleet versleten!

Groet Sander

Bij opties - berekenen

Bijlagen

• berekenen.jpg
    berekenen.jpg
    35,7 KB · Weergaven: 58
Beste Sander

Is er een instelling waarbij je automatisch herbereken aan of uit kan zetten? Voorheen ging het namelijk automatisch. Mijn F9 knop is vandaag compleet versleten!

Groet Sander

Ga naar extra dan opties en bij berekenen kan je automatisch plaatsen of handmatig.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan