• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkeerslicht

• Onderwerp starter Onderwerp starter smoas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

smoas

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Ik wil een rapportage maken met verkeerslichten erin, rood (fout) geel (kan nog) en groen (alles gaat volgens plan.).
Nu heb ik een voorbeeldje gevonden maar ik kom er niet uit hoe ze de rondjes met kleurtjes erin hebben gekregen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bijlagen

Hoi!,

Probeer eerst eens voor elkaar te krijgen dat je drie cellen hebt die boven elkaar staan. Als de meetwaarde aan de voorwaarde voor rood voldoet moet daar een "n" komen te staan. Anders niets. Bij oranje en groen dito.

Vervolgens geef je de bovenste cel een rood lettertype, de middelste oranje en de onderste groen.

Geef ze eventueel een grijze of zwarte achterkant.

Maak van alledrie het lettertype webdings.

Klaar!

Hoi!,

Probeer eerst eens voor elkaar te krijgen dat je drie cellen hebt die boven elkaar staan. Als de meetwaarde aan de voorwaarde voor rood voldoet moet daar een "n" komen te staan. Anders niets. Bij oranje en groen dito.

Vervolgens geef je de bovenste cel een rood lettertype, de middelste oranje en de onderste groen.

Geef ze eventueel een grijze of zwarte achterkant.

Maak van alledrie het lettertype webdings.

Klaar!

Hallo Arjee

Hartelijk dank voor de uitleg/tip, het werkt perfect.

vr groet,

Smoas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan