Verkenner: Beeldweergave wisselt steeds

• Onderwerp starter Onderwerp starter lw87
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lw87

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
In de verkenner heb ik alle mappen ingesteld op Beeld - Details.
Het is mijn bedoeling dat dat altijd geldt.

Ik zoek een bestand: de weergave in de map Zoekresultaten is steeds in "tegels".
Ga ik terug naar een willekeurige map in de Verkenner, dan wordt die ook in "tegels" weergegeven. De weergave van de laatst weergegeven map wordt dus toegepast op alle volgende mappen.

Heel vervelend!

Hoe kom ik daar van af?

PS: met de hand steeds de map Zoekresultaten op Details instellen is NIET wat ik wil!

Hallo Pasja
Bedankt voor de tip.
Ik heb nu de Mapoptie op tabblad Weergave -> 'Weergave-instellingen voor elk map opslaan' aangevinkt.

Het blijkt echter niet te gelden voor de map Zoekopties: die schakelt steeds terug naar 'Tegels'.

Hoewel....
De zoekresultaten blijven wel als tegels in beeld komen, maar nadat ik de verkenner had afgesloten en weer gestart, blijven de mappen wel in Detail als ik daar na een zoekactie naar terug ga.

Alleen de zoekmap blijft in tegels: is mee te leven.

Ik denk dat ik er zo uit ben.
Bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo Pasja
Ik zal er maandag eens naar kijken. Ik heb het probleem alleen op mijn werk met winXP. Thuis heb ik win2k en dat werkt anders.

Hallo Pasja

Het zoekresultaat wordt nog steeds in tegels weergegeven, maar met Mapoptie op tabblad Weergave -> 'Weergave-instellingen voor elk map opslaan' aangevinkt gaat het nu goed: ik schakel niet steeds over op tegels.
Bedankt voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan