Verkenner gedraagt zich vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Mijn verkenner gedraagt zich vreemd!
Wanneer ik een map aanklik wordt eerst even heel kort de voorgaande map (die ik eerder aanklikte) geselecteerd en vervolgens wordt de map geselecteerd die ik op dat moment aanklik.
Zowel bij de mappen in het linkergedeelte als bij de bestanden in het rechterdeel gebeurt dit.

Dit is heel lastig want zodra ik iets wil verwijderen of bekijken gebeurt dit allemaal heel erg vertraagd.

W98SE

hmmm.... da's lang geleden dat ik over dit probleem gelezen heb.
Als ik me goed kan herinneren, had / heeft het te maken met de installatie van IE 5.5. Het scheen een bug te zijn die nooit door MS gefixt werd.
De enige oplossing (die trouwens niet bij iedereen werkte) behalve teruggaan naar IE 5.0 was het uitzetten van webweergave (onder Beeld) in verkenner.
Ik weet niet of het bij jou ook het geval is maar dit is het enige wat ik (nog) weet over dit probleem.

gtz

Helaas, ik werk al tijden met IE 6 en deze kuren heeft ie pas sinds een weekje ofzo :confused:

En wat is er in die week gebeurd? Iets geïnstalleerd? Spyware misschien? Kijk ook hier. Helaas geen oplossing, wel suggesties.

Groetjes,
Bennie

Het enige wat er de afgelopen 14 dagen gebeurd i:
1. de updates van windows. Dat had ik nogal laten versloffen en heb ze nu in één keer allemaal binnengehaald. Weet niet of dat de oorzaak kan zijn, lijkt me niet. Verder zit er geen spyware op, heb pas mijn log nog laten controleren en ik scan regelmatig met geupdate versies van adaware en spybot en pc staat vol :D met allerlei progs om die rommel tegen te houden.:thumb:
2. er is een 2e pc verbonden met de mijne
Netwerk middels een switch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan