Ik hoop dat dit de juiste thread is: het gaat nl. alleen om Word.
Ik heb Windows 7 Ultimate 64bits en Office 2007.
Als ik in Windows Verkenner een Word-document selecteer om te openen en ik dubbelklik, dan opent Windows alleen Word, maar niet het document. Word-documenten zijn alleen te openen, vanuit de 'open'-functie in Word zelf.
Met Excel-bestanden heb ik hier geen last van.
Ik heb Internet afgestruind naar een oplossing, maar die vind ik alleen voor Windows 98-2003.
Zie bijv. http://word.tips.net/Pages/T000316_Cant_Open_a_Word_Document_in_Windows.html .
Het gaat om de laatste optie die in Windows 7 niet lijkt te werken.
Ik hoop dat iemand een Windows 7 oplossing heeft!
Ik heb Windows 7 Ultimate 64bits en Office 2007.
Als ik in Windows Verkenner een Word-document selecteer om te openen en ik dubbelklik, dan opent Windows alleen Word, maar niet het document. Word-documenten zijn alleen te openen, vanuit de 'open'-functie in Word zelf.
Met Excel-bestanden heb ik hier geen last van.
Ik heb Internet afgestruind naar een oplossing, maar die vind ik alleen voor Windows 98-2003.
Zie bijv. http://word.tips.net/Pages/T000316_Cant_Open_a_Word_Document_in_Windows.html .
Het gaat om de laatste optie die in Windows 7 niet lijkt te werken.
Ik hoop dat iemand een Windows 7 oplossing heeft!