verkenner loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

miesjelpost

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
Elke keer wanneer ik naar de map program files ga op mijn laptop, komt er te staan dat verkenner niet meer werkt en wordt afgesloten. Het gebeurt alleen in de map program files en voor de rest in geen enkele andere map. Ik heb al van alles geprobeerd: systeemherstel, virrusscanner en defragmentatie. Heeft iemand hier een oplossing voor?

heel eventjes nog geduld heben sp1 voor vista kom zeer binnen kort.
hier zijn al een antal bug fixen gemaakt.

hey miesjelpost

ik heb ook het probleem gehad dat mijn windows verkenner niet meer werkte en altijd opnieuw opgestart werd.
Je kan dit probleem proberen op te lossen door een systeemherstel uit te voeren.
Naar het schijnt heeft dit voor veel mensen al geholpen maar voor mij helaas niet!!!
Bij mij werd het op den duur te veel qua windows verkenner en werkte de verkenner gewoon niet meer omdat deze zodra ik vista had opgestart al direct de melding kreeg dat het niet meer werkte.
Ik heb mijn laptop dan helemaal opnieuw geïnstalleerd want in de winkel zeiden ze mij dat hiervoor nog niet echt een oplossing is :S

Dus probeer een systeemherstel, misschien helpt dit. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je dit probleem nog niet te lang hebt dat je nog een herstel data van voordien hebt.
Anders probeer eens het sp1 hé ik weet niet of dat iets zou verbeteren maar je kan altijd proberen he. Beter als helemaal vista opnieuw moeten installeren.

sp1 is al uitgegeven maar nog niet beschikbaar via automatische updates, je kan het wel al downloaden van de site van microsoft...
maar ik denk dat ik dat bewust nog niet ga doen want er zal wel een reden zijn waarom ze het wel al aanbieden op de site van microsoft en nog niet via auto updates van microsoft.
tzit wss nog vol met bugs:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan