verkenner uit de taakbalk windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietweele

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
de iconen verkenner en explorer en mediaplayer zijn verdwenen uit de taakbalk maar kan ze ook niet meer terug krijgen heb dit al vaker gezien en de beste oplossing is een sytheem herstel, maar dit zou anders moeten kunnen,
mijn vraag is hoe was dit veroorzaakt..

Hoi,

Onder de startknop zoeken naar de betreffende programma's.
Dan erop rechtsklikken en in het snelmenu kiezen voor 'Aan Snelstarten toevoegen

nou dat is het rare, die optie is niet eens beschikbaar.. ook slepen en neerzetten op die taakbalk is niet mogelijk..

Hoi,

Is de werkbalk Snelstarten wel actief?
Je moet dan minstens naast de Startknop een paar 'knoppen' hebben staan ....

op een gegeven moment waren alle allen knoppen dus weg... dit probleem heb ik vaker gezien op andere pc's maar niet op kunne lossen
de enigste manier was een systheem herstel van de vorige dag bv, toen de taak balk nog gewoon goed was.. we spreken hier over windows 7 ultimate
ben zelf toch wel redelijk goed in oplossen van problemen, maar dit is een raadsel..

ik geef een plaatje mee , want zojuist zijn ze weer verdwenen nadat ik in het start menu van alles aan het bekijken was met r muis knop

Bijlagen

• knoppen weg.PNG
    knoppen weg.PNG
    48,8 KB · Weergaven: 106
Dus de werkbalk Snelstarten is niet actief.

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk
In het snelmenu klik je op 'Werkbalken'
.... en je klikt op 'Snelstarten'

die optie is niet aanwezig, dat maakt het zo bizar zeg maar..
zie bijgevoeggd knipsel
leuk dat je mij hier bij helpt mee denken

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    59,7 KB · Weergaven: 109
helaas is dit niet de oplossing, maar een syrtheem herstel van gisteren is wel een optie, ik ga nu de werkbalk vergrendelen en zien of alles stabiel blijft.
dank voor medewerking.. ik zet voorlopig de vraag opgelost, al is het niet zo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan