• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkoopfactuur5

Status
Niet open voor verdere reacties.

btshelp

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2015
Goedendag,

Ik gebruik al jaren Verkoopfactuur5 (Excel) zonder problemen.
Nu heb ik het programma op een nieuwe PC geinstalleerd en alles werkt naar behoren echter:

wanneer ik de factuur opsla en wil printen komen er nu opeens 2 pagina's in plaats van 1
Het lijkt alsof de samengestelde afbeelding nu niet meer op 1 pagina past?

Heb niets aan de layout gewijzigd
Regels in de factuur verwijderen of verkleinen helpt niets.

Iemand een idee?

Rob

Ga naar het tabje "Beeld" en onder de groep "Werkmapweergaven" selecteer je de optie Pagina-eindevoorbeeld en vervolgens weer op de optie Normaal.

Als het goed is krijg je nu lijntjes te zien in je Excel Blad.
Elke lijntje representeert één a4'tje.

Valt jouw factuur hier misschien buiten?

Ga naar het tabje "Beeld" en onder de groep "Werkmapweergaven" selecteer je de optie Pagina-eindevoorbeeld en vervolgens weer op de optie Normaal.

Als het goed is krijg je nu lijntjes te zien in je Excel Blad.
Elke lijntje representeert één a4'tje.

Valt jouw factuur hier misschien buiten?

Goedemiddag Roeland,

Dat had ik ook gedaan maar de lijn die ik dan zie komt op geen enkele manier overeen met de printversie.
Volgens die lijn zou er heel veel tekst op de 2e pagina moeten komen.

Het probleem is dat VerkoopFactuur5 een afbeelding maakt zodra je op Boeken en Afdrukken drukt en dit vervolgens opent in excel.

Snap er niks van

Zelf snap ik helaas niks van VerkoopFactuur5 dus ik kan daar zelf ook niks over zeggen helaas.
Misschien is het wel handig om in dit topic nog even te vermelden of de factuur nu verdeeld wordt over de twee a4'tjes of dat er alleen maar een blanco pagina er bij uit gedraaid wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan