• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkooporder koppelen met adressen en artikelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2015
Hallo,

Ik ben aan het worstelen met het invullen van verkooporders. Op dit moment moet ik elke keer de vorige order erbij zoeken om de adressen over te nemen. Vervolgens moet ik verschillende verkooporders van die klant doornemen om de juiste artikelnummers en omschrijvingen over te nemen.

Volgens mij moet dit gemakkelijker kunnen. Mijn gedachte/wens is dat ik op B2 sta (sheet Bestelling) en dan een klant kan selecteren. En als ik er dan eentje heb gevonden hij dan gelijk de adresgegevens erbij zet.

Vervolgens ga ik dan naar B9 (ook sheet bestelling) en selecteer dan een artikel die ik dan wil hebben. Maar dan ik moet dan wel de mogelijkheid hebben om een aantal artikelen onder elkaar te kunnen zetten.

Optellen, aftrekken, concencanate, vlookup allemaal prima. Maar hier kom ik niet aan uit:confused:. Wie kan mij helpen of in ieder geval op weg helpen:shocked:?

Bijlagen

Bekijk het maar eens Stefan.

Bijlagen

Bedankt

Hallo Harry,

Bedankt voor je reactie. Erg snel en hulpzaam:d!

Gr,

Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan